• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Caine schreef:
    (...)

    Ik mag haar niet *O*
    Maar dat heb ik eigenlijk bij alle hoofdpersonages, zo vreemd :X

    Haha, dat heb ik ook,ja. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Haha, dat heb ik ook,ja. (cat)


    Jeuhj, ben niet de enige :'DDD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik vond de boeken eerst wel leuk, tot de films - en de Patinson fans - kwamen. Maar oké, ik was 12 toen. :'D

    Ik vond de schrijfstijl irritant, en Kristen Stewart is irritant toen ik Breaking Dawn ging lezen vond ik het zo vervelend dat het van Bella naar Jacob ging en toen weer naar Bella.
    En over de wannabe fans believe me bij mij op school zijn die genoeg als ik zeg dat Haymitch mijn favorieten personage is krijg ik opmerkingen als 'Iew hij is lelijk en oud' 'Gale is veel leuker die is te minste knap'


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Caine schreef:
    (...)

    Jeuhj, ben niet de enige :'DDD

    Haha :'D Welke hoofdpersonages mag jij dan niet?

    @Abernaty: Ik vond die stukken van Jacob juist nog leuk. Aan Bella ergerde ik me heel de tijd.

    En ik moet gaan. Bye!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:42 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Caine schreef:
    Me wants the movie, ook al sucken de personages :'D
    Ben nu bezig in 't laatste deel en mygod, ik lees elke avond véél te lang door :'D
    En ik merk al dat ik één van de weinigen ben die Gale geen klootzak vind (cat)

    Nah, een klootzak is hij niet, want hij heeft het beste voor met Katniss, maar ik ben geen fan van hem. Van Peeta ook niet trouwens. 'Ik heb uiteindelijk maar kinderen genomen omdat Peeta het zo graag wou'... Like wtf? Ik vond dat Katniss een gegronde reden had om niet aan kinderen te beginnen....


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    iPotter schreef:
    (...)
    Haha :'D Welke hoofdpersonages mag jij dan niet?

    @Abernaty: Ik vond die stukken van Jacob juist nog leuk. Aan Bella ergerde ik me heel de tijd.

    En ik moet gaan. Bye!

    Ik vond de stukken van Jacob ook leuker maar het was irritant hoe ze het deden eerst Bella dan Jacob.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    iPotter schreef:
    (...)
    Haha :'D Welke hoofdpersonages mag jij dan niet?

    @Abernaty: Ik vond die stukken van Jacob juist nog leuk. Aan Bella ergerde ik me heel de tijd.

    En ik moet gaan. Bye!


    Harry Potter himself.
    Bella
    Sam van de GONE serie hoewel ik Caine dan weer wel GEWELDIG vind, maar da's meer een achterhoofdpersonage. :'D
    Alle hoofdpersonages van de boeken van Carry Slee.
    Dat ene domme wijf van de Hoe Overleef ik-serie.
    De hoofdrolspeelster van de Wings-serie, Laurel, dacht ik.
    En meer weet ik even niet (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Nah, een klootzak is hij niet, want hij heeft het beste voor met Katniss, maar ik ben geen fan van hem. Van Peeta ook niet trouwens. 'Ik heb uiteindelijk maar kinderen genomen omdat Peeta het zo graag wou'... Like wtf? Ik vond dat Katniss een gegronde reden had om niet aan kinderen te beginnen....


    Ik vond het einde sowieso niet leuk. Katniss leek helemaal niet gelukkig met Peeta :x
    Het had óf anders moeten lopen, óf veel uitgebreider moeten zijn zodat ik wat meer kwam te weten over hoe zij en de andere personages er nu voor staan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Harry Potter himself.
    Bella
    Sam van de GONE serie hoewel ik Caine dan weer wel GEWELDIG vind, maar da's meer een achterhoofdpersonage. :'D
    Alle hoofdpersonages van de boeken van Carry Slee.
    Dat ene domme wijf van de Hoe Overleef ik-serie.
    De hoofdrolspeelster van de Wings-serie, Laurel, dacht ik.
    En meer weet ik even niet (cat)

    Ik mag de meeste ook niet, ik vind Harry dom als hij uitvalt tegen zijn vrienden die hem alleen willen helpen like WTF.
    En bij HP ben ik altijd meer fan geweest van Seamus Finnigan, Fred en the Marauders.
    En Katniss mag ik wel


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik mag de meeste ook niet, ik vind Harry dom als hij uitvalt tegen zijn vrienden die hem alleen willen helpen like WTF.
    En bij HP ben ik altijd meer fan geweest van Seamus Finnigan, Fred en the Marauders.
    En Katniss mag ik wel


    Agree with the Harry Potter part. (cat)
    Maar we moeten ontopic blijven :3

    Ik wil Cinna als mijn stylist :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Agree with the Harry Potter part. (cat)
    Maar we moeten ontopic blijven :3

    Ik wil Cinna als mijn stylist :3

    Ik wil de jonge Haymitch als me vriendje


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik wil de jonge Haymitch als me vriendje


    Hou 'm wel van de drank af hè, je weet hoe die anders wordt (cat)
    Trouw jij maar met Haymitch dan, dan neem ik Cinna -he will return from death 8D-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Hou 'm wel van de drank af hè, je weet hoe die anders wordt (cat)
    Trouw jij maar met Haymitch dan, dan neem ik Cinna -he will return from death 8D-

    Hij is aan de drank gegaan door Maysilee en door dat hij zijn broertje, moeder en vriendin is verloren en dan red ik ze en dan is er niks aan de hand en ik help hem wel over Maysilee heen.
    Dan is er niks aan de hand.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Hij is aan de drank gegaan door Maysilee en door dat hij zijn broertje, moeder en vriendin is verloren en dan red ik ze en dan is er niks aan de hand en ik help hem wel over Maysilee heen.
    Dan is er niks aan de hand.


    Go you! *O*
    Maar hou hem wel zo lekker sarcastisch en zo, I like that :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Go you! *O*
    Maar hou hem wel zo lekker sarcastisch en zo, I like that :9~

    Lukt wel ik ben zelf ook heel droog soms, als je Cinna een mooie jurk laat ontwerpen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)