• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Abernathy schreef:
    HAYMITCH FTW!*O**O**O**O**O*


    *O*


    To love is to destroy.

    Damn, ben ik vergeten mijn username in een Hungergames persoontje te veranderen... Ik zou dan Madge (dat ene meisje van de burgemeester, zo heet ze toch?) nemen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Okay... de trailer vind ik niet zo goed. Het verteld het verhaal niet eens...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oppugno schreef:
    Okay... de trailer vind ik niet zo goed. Het verteld het verhaal niet eens...

    Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was er nog een andere trailer die het verhaal WEL verteld.


    Define "good".

    RedheadxD schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was er nog een andere trailer die het verhaal WEL verteld.

    Oh, ik dacht eerst dat dit een fanmade trailer was haha =P Ik vind het jammer dat er niks van Prim en Rue te zien is, zij zijn mijn favoriet =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Yes, tiende pagina al (joehoe)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oppugno schreef:
    Okay... de trailer vind ik niet zo goed. Het verteld het verhaal niet eens...


    Daar is hij ook te kort voor. Maar inderdaad, mensen die de Hungergames niet kennen zullen een horror ofzo verwachten :W


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)

    Daar is hij ook te kort voor. Maar inderdaad, mensen die de Hungergames niet kennen zullen een horror ofzo verwachten :W


    Het was gelukkig ook maar de preview van de trailer, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Abernathy schreef:
    HAYMITCH FTW!*O**O**O**O**O*

    IKR ;D Haymitch en Finnick zijn by far mijn favoriete personages. Samen met Johanna ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    IKR ;D Haymitch en Finnick zijn by far mijn favoriete personages. Samen met Johanna ;D

    Finnick_O_ waarom gaan alle leuke personages dood, zijn altijd dronken of verhuizen?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Finnick_O_ waarom gaan alle leuke personages dood, zijn altijd dronken of verhuizen?


    Ik vind niet dat Haymitch heel de tijd bezopen is, hoor. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Abernathy schreef:
    (...)
    Finnick_O_ waarom gaan alle leuke personages dood, zijn altijd dronken of verhuizen?

    I don't know :(
    Hoewel ik het best leuk vind dat Haymitch een alcoholist is, dat voegt zoveel meer toe aan zijn personage c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maar hoe ze Finnick er uit heeft geschreven is gewoon... niet cool.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Arlene schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat Haymitch heel de tijd bezopen is, hoor. Hahaha.

    3 kwart van de tijd eigenlijk alleen in District 13 niet, ik vind dat Haymitch in Spotgaai veel te weinig voor komt


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)