• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

It's going to be difficult, but not impossible.

iPotter schreef:
    (...)
    Ja, ik denk ook niet dat ik mezelf ga tegen kunnen houden. x'D Maar ik heb gewoon altijd meer met boeken dan met films en ben bang dat de films het gaan verpesten.

Ik denk nu direct aan Twilight, such an epic fail.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Arlene schreef:
    (...)

Achja. Ik geef eerlijk toe, ik vind Haymitch het leukst in Catching Fire - wanneer hij continu bezopen is. Ik vind de personages sowieso niet echt goed voorkomen in Mockingjay, op Prim, Johanna en Finnick na eigenlijk - Gale is gewoon een klootzak in Mockingjay, vooral op het einde. Blegh.

Ik geef je helemaal gelijk, eigenlijk is de betekenis waarom Haymitch altijd bezopen is best mooi en ik vind Gale in Hungergames ook al een klein beetje een klootzak

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Arlene schreef:
    (...)

Ja, daar dacht ik eigenlijk ook aan. :'D

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Me wants the movie, ook al sucken de personages :'D
    Ben nu bezig in 't laatste deel en mygod, ik lees elke avond véél te lang door :'D
    En ik merk al dat ik één van de weinigen ben die Gale geen klootzak vind (cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Maar het is wel.
    Ik durft te wedden dat zodra die films er zijn de wannabe fans komen.

"Ignite, my love. Ignite."

Arlene schreef:
    (...)

Heel twilight is een fail.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Abernathy schreef:
    (...)
    Ik geef je helemaal gelijk, eigenlijk is de betekenis waarom Haymitch altijd bezopen is best mooi en ik vind Gale in Hungergames ook al een klein beetje een klootzak

Gale is geen klootzak.
    Gale is lief

Abernathy schreef:
    (...)

Ik vond Gale vanag de tweede - toen hij meer in beeld begon te komen, eigenlijk - stommer worden. Tot ik op een bepaald moment honderdtachtig graden gedraaid was, naar TEAM PEETA :Y)

Abernathy schreef:
    (...)

Hij laat Katniss gewoon steeds stikken, omdat hij wapens maken en trainen belangrijker lijkt te vinden. Pffff. En toen ik hoorde dat Liam Gale ging spelen, echt, holy. #$%^&*(. Slechtste keuze ooit. Waar is mijn Avan Jogia of Logan Lerman?!

Abernathy schreef:
    (...)
    Heel twilight is een fail.

Ik vond de boeken eerst wel leuk, tot de films - en de Patinson fans - kwamen. Maar oké, ik was 12 toen. :'D

Sushita schreef:
    Maar het is wel.
    Ik durft te wedden dat zodra die films er zijn de wannabe fans komen.

Net zoals bij Twilight? Jap. Denk het ook. (:

iPotter schreef:
    (...)
    Ik vond de boeken eerst wel leuk, tot de films - en de Patinson fans - kwamen. Maar oké, ik was 12 toen. :'D

Ah lol, ik vind de boeken nog wel leuk hoor. Vooral New Moon - heerlijk depressief. Alleen zijn de films zo slecht en ik kan gewoon niet tegen het acteerwerk van Kristen Stewart, vooral in de eerste film.

Arlene schreef:
    (...)

Net zoals bij Twilight? Jap. Denk het ook. (:

Jep, net zoals bij Twilight.

Arlene schreef:
    (...)

Ah lol, ik vind de boeken nog wel leuk hoor. Vooral New Moon - heerlijk depressief. Alleen zijn de films zo slecht en ik kan gewoon niet tegen het acteerwerk van Kristen Stewart, vooral in de eerste film.

Ik vond New Moon ook de beste, haha :'D Maar van af Eclips werd het echt slecht, vond ik. En Kristen Stewart was ergerlijk.

Arlene schreef:
    (...)

Kristen Stewart is gewoon slecht.
    Robbert kan wel acteren alleen geen vampier (ik vond hem in remember me persoonlijk veel beter).