• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Abernathy schreef:
    (...)
    3 kwart van de tijd eigenlijk alleen in District 13 niet, ik vind dat Haymitch in Spotgaai veel te weinig voor komt

Achja. Ik geef eerlijk toe, ik vind Haymitch het leukst in Catching Fire - wanneer hij continu bezopen is. Ik vind de personages sowieso niet echt goed voorkomen in Mockingjay, op Prim, Johanna en Finnick na eigenlijk - Gale is gewoon een klootzak in Mockingjay, vooral op het einde. Blegh.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Arlene schreef:
    (...)

Achja. Ik geef eerlijk toe, ik vind Haymitch het leukst in Catching Fire - wanneer hij continu bezopen is. Ik vind de personages sowieso niet echt goed voorkomen in Mockingjay, op Prim, Johanna en Finnick na eigenlijk - Gale is gewoon een klootzak in Mockingjay, vooral op het einde. Blegh.

Ik heb Gale eigenlijk nooit wat gevonden ;x Hij zat me net iets te veel achter Katniss...

Frankly my dear, I don't give a damn.

Cumberbatch schreef:
    (...)
    Ik heb Gale eigenlijk nooit wat gevonden ;x Hij zat me net iets te veel achter Katniss...

Jap. Ik ben sowieso als ik een team moest kiezen meer Peeta. (:

Ik weet eigenlijk niet of ik de film wil zien. Ik haat het als alle personages zo verschillen van wat ik in mijn hoofd heb en als het beeld in mijn hoofd uiteindelijk ook dat van hen wordt. Anderzijds ga ik mezelf niet kunnen tegenhouden om te gaan kijken. x'D

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

iPotter schreef:
    Ik weet eigenlijk niet of ik de film wil zien. Ik haat het als alle personages zo verschillen van wat ik in mijn hoofd heb en als het beeld in mijn hoofd uiteindelijk ook dat van hen wordt. Anderzijds ga ik mezelf niet kunnen tegenhouden om te gaan kijken. x'D

Ik zou mezelf echt nooit tegen kunnen houden, srsly. Ik ben waarschijnlijk één van de eerste in heel mijn regio die hem gaat zien. Ik kan nu al niet meer wachten, haha.

Arlene schreef:
    (...)

Ik zou mezelf echt nooit tegen kunnen houden, srsly. Ik ben waarschijnlijk één van de eerste in heel mijn regio die hem gaat zien. Ik kan nu al niet meer wachten, haha.

Ja, ik denk ook niet dat ik mezelf ga tegen kunnen houden. x'D Maar ik heb gewoon altijd meer met boeken dan met films en ben bang dat de films het gaan verpesten.

[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:26 ]

iPotter schreef:
    (...)
    Ja, ik denk ook niet dat ik mezelf ga tegen kunnen houden. x'D Maar ik heb gewoon altijd meer met boeken dan met films en ben bang dat de films het gaan verpesten.

Ik denk nu direct aan Twilight, such an epic fail.

Arlene schreef:
    (...)

Ik geef je helemaal gelijk, eigenlijk is de betekenis waarom Haymitch altijd bezopen is best mooi en ik vind Gale in Hungergames ook al een klein beetje een klootzak

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Arlene schreef:
    (...)

Ja, daar dacht ik eigenlijk ook aan. :'D

Me wants the movie, ook al sucken de personages :'D
    Ben nu bezig in 't laatste deel en mygod, ik lees elke avond véél te lang door :'D
    En ik merk al dat ik één van de weinigen ben die Gale geen klootzak vind (cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Maar het is wel.
    Ik durft te wedden dat zodra die films er zijn de wannabe fans komen.

"Ignite, my love. Ignite."

Arlene schreef:
    (...)

Heel twilight is een fail.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Abernathy schreef:
    (...)
    Ik geef je helemaal gelijk, eigenlijk is de betekenis waarom Haymitch altijd bezopen is best mooi en ik vind Gale in Hungergames ook al een klein beetje een klootzak

Gale is geen klootzak.
    Gale is lief

"Ignite, my love. Ignite."

Abernathy schreef:
    (...)

Ik vond Gale vanag de tweede - toen hij meer in beeld begon te komen, eigenlijk - stommer worden. Tot ik op een bepaald moment honderdtachtig graden gedraaid was, naar TEAM PEETA :Y)

Abernathy schreef:
    (...)

Hij laat Katniss gewoon steeds stikken, omdat hij wapens maken en trainen belangrijker lijkt te vinden. Pffff. En toen ik hoorde dat Liam Gale ging spelen, echt, holy. #$%^&*(. Slechtste keuze ooit. Waar is mijn Avan Jogia of Logan Lerman?!