• De stelling van deze week luidt:
    De jeugd van tegenwoordig kent geen echte muziek meer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Ieder heeft zijn eigen smaak. Over het algemeen, vindt deze generatie de muziek van vroeger slecht, en de vorige generatie vindt de muziek nu slecht. Dus om het zo te zeggen: ouderen vinden dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent, maar wat is echte muziek nu eigenlijk? Er bestaat volgens mij niks als échte muziek. Iedereen vindt de muziek die hij/zij leuk vindt, echte muziek.
    Dus... Oneens (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jawel.

    Alleen is het niet meer de muziek die de ouderen willen maar is het vooral hiphop.

    Klopt en klopt niet.
    Idd dat de ouderen een andere muziekstijl kennen dan de muziekstijl van deze tijd. Maar als je kijkt naar de soort muziek, blues enz. dan vind ik de muziek van vroeger leuker en veel sfeervoller, dan dat geschreeuw van nu. Maar dat is mijn mening, niet die van jullie ^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 9:32 ]

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 9:32 ]

    Niet eens, je moet gewoon luisteren wat je leuk vind. De ene vind het andere leuk en iemand anders weer wat anders.

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oneens
    Iedereen heeft een andere smaak van echte goede muziek.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Deze stelling heb ik geen eens woorden voor, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand hier het er wel mee eens zal zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niet mee eens. We leven in de 21ste eeuw en dus gaan we geen liedjes luisteren -enfin,toch de meesten niet- uit de jaren 80.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oneens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sympathy schreef:
    Nee, omdat sommige artiesten geen goede muziek maken of echt muziek maken dat nergens op slaat betekent niet gelijk dat de jeugd van tegenwoordig geen echte muziek meer kent. En ik vind dat ieder zo zijn eigen smaak heeft. Dus ja... Niet mee eens.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.