• Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lama's???


    Ex astris, sciencia

    LAMAAMAMAMAMAMA

    Snivellus schreef:
    Ik heb de laatste tijd opgemerkt dat er overal hypes opduiken op Quizlet. Eerst was het Pokémon (waarvan ik nu godzijdank weet wat het is, ik snapte die stuiterballen al niet), toen kwamen de PonyBrony's en nu zijn het lama's! HELP!
    Ik mis de tijd dat je nog gewoon een "normale" username had en waar er NIET steeds lama's/ponies/pokémon's opduikten tussen serieus bedoelde topics. Ik erger me er een beetje aan, kunnen jullie het niet tussen off-topic zetten? Dat moest toen namelijk ook met de Harry Potter-leerlingenkamers enzo. Why can't we stay :(?

    Ik wil niemand beledigen, anders krijg ik woest hoefgetrappel van RainbowDash over me heen, of lamaspuug in mijn linkeroog.


    Nee jouw mogen we wel.. jij bent wel oke want je wilt geen probleempjes en vind dat alles eraf moet :D

    Oh, toen ik een lama-obsessie had, was ik 13 geloof ik, dat is allang voorbij. :'D
    Maar je hebt gelijk, ik erger me ook helemaal rot eraan.


    Your make-up is terrible

    Oh come on. Ik vind die hele 1D-Harry Potter-Bieber shit tien keer erger. Stel je niet aan plz.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lama? echt niet.. en wat bedoel je met stuiterballen?
    -Was half een aanstichter van de poke-hype-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Ponies zijn er nog steeds! We gaan niet weg! :Y)

    Weet ook niet of het bij de klachten hoort...

    Dikkelama, tijd voor een alliantie tegen de haters van ons viervoeters! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Kill it with fire.

    Ik ben het met je eens. Al dat rare gedoe de hele tijd. Ze zoeken gewoon aandacht.
    Ik zoek trouwens geen ruzie, dit is gewoon wat ik denk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Basturdo schreef:
    Oh come on. Ik vind die hele 1D-Harry Potter-Bieber shit tien keer erger. Stel je niet aan plz.


    Dat snap ik, maar ik heb nooit ergens in een serieus topic een GIF. gevonden van Harry Styles die een dansje doet ofzo, en ik vind wel overal pony's en lama's D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:



    Ponies zijn er nog steeds! We gaan niet weg! :Y)

    Weet ook niet of het bij de klachten hoort...

    Dikkelama, tijd voor een alliantie tegen de haters van ons viervoeters! :Y)

    JE MAG HIER GEEN PONIE POSTEN

    Snivellus schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar ik heb nooit ergens in een serieus topic een GIF. gevonden van Harry Styles die een dansje doet ofzo, en ik vind wel overal pony's en lama's D:



    Precies, en het is kinda annoying.


    Your make-up is terrible

    Parachutes schreef:
    Ik ben het met je eens. Al dat rare gedoe de hele tijd. Ze zoeken gewoon aandacht.
    Ik zoek trouwens geen ruzie, dit is gewoon wat ik denk.


    Ik zeg wel ff 1 ding; Ik zocht daar niet naar (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jupp, ik erger me er ook wel aan. Maarja.. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sudowoodo schreef:
    Lama? echt niet.. en wat bedoel je met stuiterballen?
    -Was half een aanstichter van de poke-hype-


    Die dingen met zo'n rooie en een witte helft waar een soort knop op zit, handgranaten ofzo. Die bedoel ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!