• Ik moet voor school 30 uur vrijwilligerswerk doen.
    En ik heb heel veel verschillende keuzes.
    Zo kan ik bijvoorbeeld kiezen om met ouderen te werken, met kinderen of tuinieren etc.
    Maar nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen? Wat hebben jullie gekozen (als je dit ooit eens hebt gedaan/moest doen)?

    Ik moest het vorig jaar doen, en ik heb het niet gedaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik moest het vorig jaar doen, en ik heb het niet gedaan.

    Kreeg je daar geen problemen mee?

    Ik heb 8 jaar vrijwlligerswerk gedaan op een kinderboerderij. Was heel leuk!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Ik heb 8 jaar vrijwlligerswerk gedaan op een kinderboerderij. Was heel leuk!

    Dat lijkt me ook heel erg leuk!
    Ik weet alleen niet of zoiets in de vacature staat.
    Hmm, even kijken dan maar. :3
    Met dieren werken is sowieso leuk.

    Met kinderen werken is heel leuk *O* Alleen moet je wel tegen veel geluid kunnen... :W
    Bij ouderen is ook niet zo erg als ze zeggen, de meeste zijn erg vriendelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Celestia schreef:
    (...)
    Kreeg je daar geen problemen mee?

    Nog niet gehad, geen idee of ik dat nog ga krijgen.


    your eyes are like stars in the night.

    StoryBelle schreef:
    Met kinderen werken is heel leuk *O* Alleen moet je wel tegen veel geluid kunnen... :W
    Bij ouderen is ook niet zo erg als ze zeggen, de meeste zijn erg vriendelijk.

    Mja, ik denk toch dat ik niet met ouderen ga werken.
    Er werd me verteld dat ze tegenwoordig erg knorrig waren (waar wij kunnen werken i.i.g.) :'D

    Ik moest zorgstage lopen voor mijn opleiding geneeskunde. Ik kwam bij de psychogeriatrie terecht.

    Niet leuk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    GA MET DIE RUMMIKUB MEVROUW :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet iets van drie x per jaar 2 a 3 dagen ergens helpen. Dit jaar een lange stage. Zal ook wel iets van 30 uur of meer zijn. Maar de dingen die ik in elk geval al gedaan heb zijn: Op het kinderdagverblijf helpen. Met ouderen werken, training gegeven bij mijn club. Op basisscholen geholpen. En zo nog wel een paar. Kijk, ik ben maar 2 of 3 dagen geweest. Maar dat zijn prima dingen die je langer kunt doen. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    RainbowDash schreef:
    Ik moest zorgstage lopen voor mijn opleiding geneeskunde. Ik kwam bij de psychogeriatrie terecht.

    Niet leuk D:

    Psychogeriatrie? ... leuk woord voor galgje. :')

    Mweh, om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel zin in vrijwilligerswerk. Ik moet ook nog stage gaan lopen.. school neemt te veel tijd van me leven in beslag! D:

    Bloomsbury schreef:
    GA MET DIE RUMMIKUB MEVROUW :')

    Whahaha, ik kan ook kegelen en spelen op de wii als ik wil. :'D

    Celestia schreef:
    (...)
    Psychogeriatrie? ... leuk woord voor galgje. :')

    Mweh, om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel zin in vrijwilligerswerk. Ik moet ook nog stage gaan lopen.. school neemt te veel tijd van me leven in beslag! D:


    JA! Zo hou je geen tijd over om te oefenen met AC en cod zodat ik je nog makkelijker inmaak (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Atropos schreef:
    Ik moet iets van drie x per jaar 2 a 3 dagen ergens helpen. Dit jaar een lange stage. Zal ook wel iets van 30 uur of meer zijn. Maar de dingen die ik in elk geval al gedaan heb zijn: Op het kinderdagverblijf helpen. Met ouderen werken, training gegeven bij mijn club. Op basisscholen geholpen. En zo nog wel een paar. Kijk, ik ben maar 2 of 3 dagen geweest. Maar dat zijn prima dingen die je langer kunt doen. (:

    Is het leuk om met kinderen te werken?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    JA! Zo hou je geen tijd over om te oefenen met AC en cod zodat ik je nog makkelijker inmaak (cat)

    Damn you! D:
    Ik MAAK wel tijd vrij voor cod en ac. :Y)