• Ik moet voor school 30 uur vrijwilligerswerk doen.
    En ik heb heel veel verschillende keuzes.
    Zo kan ik bijvoorbeeld kiezen om met ouderen te werken, met kinderen of tuinieren etc.
    Maar nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen? Wat hebben jullie gekozen (als je dit ooit eens hebt gedaan/moest doen)?

    als je de kans krijgt, ga helpen op een afdeling neurochirurgie. most interesting part of a hopsital. :D en dan zou ik je werk komen stelen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Celestia schreef:
    (...)
    Lol, ik zie het al helemaal voor me. Gaan ze van die liedjes 'uit hun tijd' zingen. :'D
    Jaa, en dan valt hun kunstgebit uit :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb jongerenbuurtbemiddeling gedaan ^^


    Life is hard and then we die

    Bloomsbury schreef:
    (...)Jaa, en dan valt hun kunstgebit uit :')

    hahaha x3
    That would be epic! :'D

    Snorlax schreef:
    als je de kans krijgt, ga helpen op een afdeling neurochirurgie. most interesting part of a hopsital. :D en dan zou ik je werk komen stelen.

    Wat is neurochirurgie ookalweer? ;3

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb jongerenbuurtbemiddeling gedaan ^^

    Wat deed je dan precies?

    Celestia schreef:
    (...)
    hahaha x3
    That would be epic! :'D
    Of dat koken, straks is er zo'n oma dement, en gaat dan 'FOODFIGHT' roepen en met een aardappel gooien. Dát is epic


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Celestia schreef:
    (...)
    Let jij maar eens op! :Y)


    Ik wacht nu al een halfuur maar er gebeurt niks! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Bloomsbury schreef:
    (...)Of dat koken, straks is er zo'n oma dement, en gaat dan 'FOODFIGHT' roepen en met een aardappel gooien. Dát is epic

    Yes indeed! En nu weer terug naar het echte leven;
    Oudjes die rustig aan het eten zijn, je kunt waarschijnlijk hun gebitten op elkaar horen klakken. *zucht* Dat is dus echt NIKS voor mij.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik wacht nu al een halfuur maar er gebeurt niks! D:

    Lol. Dan mag je nu nog wel wat langer wachten. :3

    Oh.. en ik zit in de jeugdraad hier in het dorp.. Is ook vrijwilligerswerk ;D Activiteiten organiseren voor de jeugd.


    La credenza è una medicina contro il timore

    ikke ikke ikke, ik doe vrijwilligerswerk in een vrijetijdscentrum voor kinderen met een handicap, i LOVE it <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik deed een weekje meehelpen voor een kindervakantie week.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Celestia schreef:
    (...)
    Poeeeh, 3000 euro is niet niks! D:


    inderdaad, maar het gaat wel lukken denk ik


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb vorig jaar kindervakantieweek gedaan.


    <3