• Hi,
    Ik ben al een tijdje op een jongen uit mn klas.
    We praten best wel vaak op hyves met elkaar over allerlei dingen soms zelfs geheimen enzo
    Op een gegeven moment zei hij dat hij verliefd was
    Maar op een ander meisje
    Hij zat de hele tijd over haar te praten en ik was er kapot van

    Nu had hij haar gevraagt en zij had hem afgewezen
    Ik vind hem nog steeds heel leuk
    Maar ik ben bang dat hij mij een beetje als one of the boys is gaan zien

    Weet iemand wat ik moet doen
    Xxx Ines


    Tears don't mean you're losing

    Oewh, pijnlijk...
    Maar als hij ondertussen al zo'n goede vriend is, ben je dan niet bang dat een realtie jullie vriendschap gaat verpesten?
    Kweet t ook niet om eerlijk te zijn^^


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    vampgirly schreef:
    Oewh, pijnlijk...
    Maar als hij ondertussen al zo'n goede vriend is, ben je dan niet bang dat een realtie jullie vriendschap gaat verpesten?
    Kweet t ook niet om eerlijk te zijn^^


    Nou het is eigenlijk heel raar
    Ik werd verliefd op hem
    Daarna begonnen we met praten op hyves
    Ik ken hem ook nog maar net een maand
    Hij is wel een hele goede vriend van mn bff

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:38 ]


    Tears don't mean you're losing

    zwaar klote, maar ik heb altijd bij dat soort dingen dat ik mijn vriendschap niet met een relatie wil verpesten.
    Good luck girl, and just go for it. Je moet ook niet doen alsof je nooit een relatie met hem zou willen beginnen tegen hem. Dan gaat hij je idd als one of the boys zien.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    zwaar klote, maar ik heb altijd bij dat soort dingen dat ik mijn vriendschap niet met een relatie wil verpesten.
    Good luck girl, and just go for it. Je moet ook niet doen alsof je nooit een relatie met hem zou willen beginnen tegen hem. Dan gaat hij je idd als one of the boys zien.

    Dank je
    Ik heb het idd niet echt laten merken
    Eerst wilde ik dat wel doen
    Maar toen hoorde ik dus dat hij op iemand anders was
    Ik heb hem toen wel getroost en zo want hij was toen hij afgewezen werd er ook kapot van


    Tears don't mean you're losing

    Signal schreef:
    (...)
    Dank je
    Ik heb het idd niet echt laten merken
    Eerst wilde ik dat wel doen
    Maar toen hoorde ik dus dat hij op iemand anders was
    Ik heb hem toen wel getroost en zo want hij was toen hij afgewezen werd er ook kapot van

    Tis zo dat als hij er dadelijk overheen is, hij miss leuk vind. Blijf vooral veel met hm kletsen, vriendschap is wel een hele belangrijke basis. Maar blijf wel laten zien dat je niet een vriend bent zoals zegmaar zn jongensvrienden. Be a girl, be yourself, be proud, be sexy. Vind ik danxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Tis zo dat als hij er dadelijk overheen is, hij miss leuk vind. Blijf vooral veel met hm kletsen, vriendschap is wel een hele belangrijke basis. Maar blijf wel laten zien dat je niet een vriend bent zoals zegmaar zn jongensvrienden. Be a girl, be yourself, be proud, be sexy. Vind ik danxD


    Haha vind ik ook hoorxD


    Tears don't mean you're losing

    Thanx voir de tips
    Hebben jullie er nog meer?


    Tears don't mean you're losing

    misschien moet je het hem eens zeggen, als hij al zei dat hij verliefd was op een ander meisje betekent dat dat hij je toch wel redelijk vetrouwd
    als je het zegt, dan weet hij het tenminste

    Everx schreef:
    misschien moet je het hem eens zeggen, als hij al zei dat hij verliefd was op een ander meisje betekent dat dat hij je toch wel redelijk vetrouwd
    als je het zegt, dan weet hij het tenminste

    Misschien wel ja op een goed moment THNX


    Tears don't mean you're losing

    Heel oude cliché tip maar laat door iemand anders vragen hoe hij jou ziet als een goede vriendin of als een vriendin die later misschien "zijn vriendin" kan worden


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Heel oude cliché tip maar laat door iemand anders vragen hoe hij jou ziet als een goede vriendin of als een vriendin die later misschien "zijn vriendin" kan worden

    Ja dat kan ik misschien wel doen mn bff is een goede vriendin van hem
    THANX


    Tears don't mean you're losing

    Je zou even kunnen wachten totdat hij over die ene meid heen is en er voor hem kunnen zijn, hem steunen etc. Daarna zou je hem kunnen vragen of hij jou ook zo leuk vindt als jij hem.
    That's how things work, dear :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Je zou even kunnen wachten totdat hij over die ene meid heen is en er voor hem kunnen zijn, hem steunen etc. Daarna zou je hem kunnen vragen of hij jou ook zo leuk vindt als jij hem.
    That's how things work, dear :Y)

    Volgens mij is hij er al aardig overheen ik heb hem wel een beetje getroost want ik wist hoe hij
    Zich ongeveer voelde (hetzelfde als mij alleen was ik toen ik het hoorde een beetje vrolijker)


    Tears don't mean you're losing

    Ik herken het,
    maar dan iets anders.
    Dat is echt zwaar klote


    26 - 02 - '16

    POM schreef:
    Ik herken het,
    maar dan iets anders.
    Dat is echt zwaar klote

    Jep het is echt kut


    Tears don't mean you're losing