• Heeft iemand van jullie ooit al iets besteld uit de Large?
    Zo ja, hoeveel kosten de verzendkosten? En duurde het lang wanneer dat je het had? Want ik zou graag schoenen bestellen maar ik zou eerst wat graag info ervan weten.

    x


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik heb er best vaak besteld, verzendkosten staan achter in de catalogus of op internet en het duurde twee werkdagen voordat ik mijn bestelling binnen had. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb er best vaak besteld, verzendkosten staan achter in de catalogus of op internet en het duurde twee werkdagen voordat ik mijn bestelling binnen had. (:


    Oke, dankjewel!


    Stop trying to control everything and just let go.

    De Large is best wel snel, en de verzendkosten zijn geloof ik niet eens zo duur, staat erbij als je iets wilt bestellen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    De Large is best wel snel, en de verzendkosten zijn geloof ik niet eens zo duur, staat erbij als je iets wilt bestellen.

    en het is meestal ook super goede kwalitiet : )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Nog nooit.(krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De Large is echt snel! Verzendkosten waren bij mij iets van een 3.50€, ik weet het niet meer vanbuiten. Plus, de kwaliteit is echt ca va (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    MALFOYHEAD schreef:
    Nog nooit.(krul)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Verzendkosten volgens mij €2,50.
    Ik heb het altijd de volgende dag, áls het op voorraad is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    \

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is intussen wel duurder geworden, laatst betaalde ik 6 euro denk ik voor verzendkosten, maar ik had het in 1-2 dagen :3

    Poseidon schreef:
    Ik heb er best vaak besteld, verzendkosten staan achter in de catalogus of op internet en het duurde twee werkdagen voordat ik mijn bestelling binnen had. (:


    Dat ja :]


    dream, dare, fly!

    I love the Large!
    Verzendkosten zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar de verzendtijd valt meestal best mee. Vaak krijg ik mijn pakket binnen twee werkdagen, en soms later nog iets na. Het langst dat ik ooit heb moeten wachten is 8 werkdagen, dus het valt hartstikke mee!


    Am I gay? I am ecstatic!