• Ik moet voor school 30 uur vrijwilligerswerk doen.
    En ik heb heel veel verschillende keuzes.
    Zo kan ik bijvoorbeeld kiezen om met ouderen te werken, met kinderen of tuinieren etc.
    Maar nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen? Wat hebben jullie gekozen (als je dit ooit eens hebt gedaan/moest doen)?

    ik zit ook rond te vragen, maar ik ga het proberen bij de dieerenambulance/asiel achtig iets


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Celestia schreef:
    (...)
    Whahaha, ik kan ook kegelen en spelen op de wii als ik wil. :'D
    Dat kan ook, of de bingoavond :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Celestia schreef:
    (...)
    Is het leuk om met kinderen te werken?

    Ik vond het echt geweldig. Ik ging bijvoorbeeld koekjes met ze bakken. En gewoon met die kinderen allemaal spelletjes spelen. Ze hadden allemaal kleurplaten voor me gemaakt. En gewoon dat soort simpele dingen als je verkleden enzo. Ik vond het super. Maar je moet wel van drukte houden, anders wordt je helemaal gek (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb toen met bejaarden gewerkt en dat vond ik dus echt een verschrikking.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bloomsbury schreef:
    (...)Dat kan ook, of de bingoavond :Y)

    Jesus, ge-wel-dig! :'D

    Atropos schreef:
    (...)
    Ik vond het echt geweldig. Ik ging bijvoorbeeld koekjes met ze bakken. En gewoon met die kinderen allemaal spelletjes spelen. Ze hadden allemaal kleurplaten voor me gemaakt. En gewoon dat soort simpele dingen als je verkleden enzo. Ik vond het super. Maar je moet wel van drukte houden, anders wordt je helemaal gek (;

    Tja... ik kan wel tegen drukte maar ik weet niet of ik wel met kinderen overweg kan. :'D
    Waarschijnlijk zijn ze eerder bang voor me. x3

    Constitution schreef:
    Ik heb toen met bejaarden gewerkt en dat vond ik dus echt een verschrikking.

    Aaww. D:
    Ik denk ook niet dat ik met bejaarden ga werken.

    Ik ga 's zomers een week op vakantie met verst. gehandicapten.. Echt super leuk!! maar daar heb je nu niks aan :x


    La credenza è una medicina contro il timore

    Celestia schreef:
    (...)
    Jesus, ge-wel-dig! :'D
    En dan dat ze een valse bingo hebben, dat ze dan een liedje moeten zingen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Charleston schreef:
    Ik ga 's zomers een week op vakantie met verst. gehandicapten.. Echt super leuk!! maar daar heb je nu niks aan :x

    Niet echt. :3
    Maar wel goed van je dat je dat gaat doen! (:

    Bloomsbury schreef:
    (...)En dan dat ze een valse bingo hebben, dat ze dan een liedje moeten zingen :Y)

    Lol, ik zie het al helemaal voor me. Gaan ze van die liedjes 'uit hun tijd' zingen. :'D

    Bij ons naar school mag je in de zomervakantie naar Uganda voor 3 weken en dat mag je tellen voor je maatschappelijk stage. Dus ik ga kijken of ik daar geld voor bij elkaar kan sprokkelen (3000 euro!!) en anders... tja.. iets met kindjes..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Celestia schreef:
    (...)
    Damn you! D:
    Ik MAAK wel tijd vrij voor cod en ac. :Y)


    Gaat niet genoeg zijn om je te redden :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Suenos schreef:
    Bij ons naar school mag je in de zomervakantie naar Uganda voor 3 weken en dat mag je tellen voor je maatschappelijk stage. Dus ik ga kijken of ik daar geld voor bij elkaar kan sprokkelen (3000 euro!!) en anders... tja.. iets met kindjes..

    Poeeeh, 3000 euro is niet niks! D:

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Gaat niet genoeg zijn om je te redden :P

    Let jij maar eens op! :Y)