• Ik vind het geweldig hoe die betogers op zulke geweldige dingen komen om hun ouders/seksualiteit te verdedigen :3


    Olive

    Geniaal (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Novelle schreef:
    (...)

    Haha, dat weten er wel meer niet. Net zoals het hele verhaal van Jezus eigenlijk gewoon plagiaat is van de Egyptische zonnegod Ra. Maar dat wil dan weer niemand horen en moet ik vooral mijn mond over houden. :)


    Serieus? Waar heb je dat gelezen? Heb je toevallig de bron nog? (Ik ben zelf niet Christelijk -ik geloof er allemaal geen zak van-, maar ik vind het wel interessant om te weten dat het allemaal eigenlijk niet waar is)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Novelle schreef:
    (...)

    Haha, dat weten er wel meer niet. Net zoals het hele verhaal van Jezus eigenlijk gewoon plagiaat is van de Egyptische zonnegod Ra. Maar dat wil dan weer niemand horen en moet ik vooral mijn mond over houden. :)

    Ik ken het verhaal van ra niet, misschien moet ik het eens gaan lezen. (: Maar ik dacht dat het bewezen was dat Jezus wel degelijk echt geleefd heeft? dat beweerde mijn lerares geschiedenis ten minste. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stray schreef:
    Respect voor die mensen (:


    Firm believer of all that is magic

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik ken het verhaal van ra niet, misschien moet ik het eens gaan lezen. (: Maar ik dacht dat het bewezen was dat Jezus wel degelijk echt geleefd heeft? dat beweerde mijn lerares geschiedenis ten minste. x'D


    Ja, hij heeft echt geleefd. In Romeinse bronnen wordt zijn naam beschreven en wanneer hij aan het kruis werd gehangen :3 De rest hebben ze van verschillende verhalen uit die streek.


    Olive

    Padalecki schreef:
    (...)

    Serieus? Waar heb je dat gelezen? Heb je toevallig de bron nog? (Ik ben zelf niet Christelijk -ik geloof er allemaal geen zak van-, maar ik vind het wel interessant om te weten dat het allemaal eigenlijk niet waar is)


    Lees dit maar eens; http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=138989

    het wetenschappelijke artikel kan ik niet terugvinden, maar dit komt er globaal op neer. Ik studeer geschiedenis en krijg dit dus vaak voorgeschoteld. ^^

    C18 schreef:
    Dat. Is de genialiteit zelve. Confessionele hypocriete assholes, take that!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik ken het verhaal van ra niet, misschien moet ik het eens gaan lezen. (: Maar ik dacht dat het bewezen was dat Jezus wel degelijk echt geleefd heeft? dat beweerde mijn lerares geschiedenis ten minste. x'D


    Er heeft inderdaad 'ooit' een man bestaan die 'Jezus' heet. Dat is alles wat bekend is. XD

    Novelle schreef:
    (...)

    Lees dit maar eens; http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=138989

    het wetenschappelijke artikel kan ik niet terugvinden, maar dit komt er globaal op neer. Ik studeer geschiedenis en krijg dit dus vaak voorgeschoteld. ^^

    Dankjewel, dat ga het zeker lezen. (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:21 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Raveleijn schreef:
    Geweldig! :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    C18 schreef:
    Dat. Is de genialiteit zelve. Confessionele hypocriete assholes, take that!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.