• Een meisje uit mijn klas, heeft blijkbaar zwaar autistisme en vanaf nu hoeft ze alleen nog maar dinsdag na school proefwerken/so's maken en woensdag naar school voor kunstvakken & technologie. De rest blijft ze thuis, en sturen de leraren huiswerk naar haar op die ze moet maken, ik denk trouwens ook dat ze wel begleiding krijgt.

    Nu vraag ik me eigenlijk af. Zouden jullie liever naar school gaan of nauwelijks naar school gaan? (Dit heeft niets met haar te maken, ook niet of dat je autisme hebt of niet)

    Ik zelf zou liever naar school gaan, ook al kom ik bijna niet mijn bed niet uit en ja zoek ik het niet. Toch vind ik het contact met andere mensen wel heel belangrijk en ik kan mijn vriendinnen niet missen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:49 ]


    <3

    Relaxed...

    Ik zou dan ook liever naar school gaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zo hebben wij ook zo'n jongen op school. Hij is overwerkt ofzo, dus hij hoeft per dag maar drie uurtjes te gaan. Ikzelf zou dat van hem wel chill vinden, maar hele dagen thuis is niks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat is meestal juist het probleem met autisten he, het contact met mensen. De meesten weten niet hoe ze dat moet aanpakken en als het gelukt is hoe ze het dan in stand houden.


    Life is hard and then we die

    Ja kijk, zelf zou ik liever naar school gaan. Maar als iemand echt heel zwaar autistisch is, dan is het een ander verhaal hè?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Toboe schreef:
    Ik zou dan ook liever naar school gaan.


    Shoganai i ne~

    Ik denk dat als ik thuis bleef gek zou worden van het steeds thuis zijn. Maar die rust lijkt me wel fijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Atropos schreef:
    Ja kijk, zelf zou ik liever naar school gaan. Maar als iemand echt heel zwaar autistisch is, dan is het een ander verhaal hè?


    Alis volat propriis.

    wat weet je precies van dat meisje? want zoals het op mij overkomt is het dat je haar niet gelooft.
    uhm tja het ligt eraan. ik ben al niet zo sociaal dus waarschijnlijk zou ik zoveel mogelijk mensen mijden x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou liever naar school gaan, maar dan als ik thuiskom dat ik geen huiswerk meer hoef te maken (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DancingDead schreef:
    wat weet je precies van dat meisje? want zoals het op mij overkomt is het dat je haar niet gelooft.
    uhm tja het ligt eraan. ik ben al niet zo sociaal dus waarschijnlijk zou ik zoveel mogelijk mensen mijden x]


    Nou, ja ik wel dat ze autistisch is zegmaar. Alleen ze gaat al 3 jaar naar deze school toe, en dan nu spreken ze pas van zwaar autistisch. En ja, ik snap ook wel dat ze niet zo graag contact heb met mensen maar mijn vriendin, die een hele goede vriendin is van haar en ook autistisch is vind het zelf ook raar.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:30 ]


    <3

    ik zou toch liever naar school gaan...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik zou eerder thuisblijven, ik heb een grondige hekel aan grote groepen mensen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luminescence schreef:
    Ik zou eerder thuisblijven, ik heb een grondige hekel aan grote groepen mensen.


    comfort in c h a o s

    Teld allebei ook?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor