• Engelenbloed: De zestien-jarige Glenys is onderdeel van een experiment. Een groep wetenschappers is erin geslaagd haar te transformeren in een engel. Er is alleen één probleem: Glenys kan zich niks herinneren. Hoe komt ze bijvoorbeeld in het experiment terecht en waar is ze geboren? Samen met mislukt experiment Aniel gaat ze op zoek naar antwoorden. Maar of de wetenschappers daar zo blij mee zijn...

    The Day I Died: Soms hangt je leven slechts aan een zijden draadje en maak je de verkeerde keuze, dan ben je dood. Wie kun je vertrouwen en wie niet. Keuzes, daar berust het hele evenwicht in de natuur op. Maar wat als je iedere keuze zo kunt bereken, zo kunt zien, dat je nooit de verkeerde maakt. Dat is iets wat ik me afvraag. Is het mogelijk een brein te hebben waarmee je iedere keuze en diens consequenties kunt doorzien?Maar het is in elk geval niet aan mij besteed, om de goede keuzes te maken. Ik heb ons allemaal in de problemen gebracht. We hebben niet lang meer, onze tijd is op. Uitstel van executie is geen optie meer. We gaan voor de bijl, maar als ik ga doe ik dat ferm rechtop en ik gun ze geen traan. Echt niet. Nu maar hopen, dat het snel gaat.

    A heavenly vampire: Als Dawn, een mooie en dodelijke vampier in London haar plek probeert te vinden loopt ze een engel tegen het lijf. Omdat Dawn uit de zevende generatie van haar bloedlijn komt, krijgt ze haar ziel terug. Hierdoor wordt ze terug gevoerd naar haar mensenleven en haar jaren als vampier. Aangezien de ander vampiers haar als een bedreiging zien, proberen ze haar uit te schakelen. Dawn moet keer op keer vluchten en dat is niet gemakkelijk, aangezien ze is overgeleverd aan haar eigen hersenspinsels.

    Willen jullie mijn stories lezen en beoordelen...
    Mocht je nog leuke extra ideetjes voor een hoofdstuk hebben graag!
    Ook leuke en mooie covers zijn welkom.


    May the odds be ever in your favour.