• En toen was mijn stemming binnen één minuut omgeslagen.

    Ik heb een halve crush. Ja half ja, omdat ik bindingsangst heb en weet dat het niets wordt, maar hij is zó lief.:9~

    Maar hij is gisteravond teruggekomen van vakantie, verteld hij doodleuk dat hij met een meisje van 13 heeft gezoend. (Hij is 17, maar hij zegt dat je het niet kon zien dat ze 13 was.) En dat terwijl hij mij wel de hele tijd 'schat' en 'lieverd' noemt en like, 10 kusjes aan het eind van ieder smsje stuurt.

    Wat moet ik nou?:'(

    EDIT;
    Nu wil meneer ook afspreken. What should I say?x;

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 11:59 ]


    everything, in time

    sorry marleen, maar die kusjes dat zegt echt niks. die jongens denken dan leuk te zijn, doen ze altijd. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    sorry marleen, maar die kusjes dat zegt echt niks. die jongens denken dan leuk te zijn, doen ze altijd. :Y)


    Ja maar geloof me, als je die smsjes ziet.-gayhand- En de hele tijd ;$ ook. Pft, mij een beetje valse hoop geven.D:


    everything, in time

    dat ken ik...


    No Weird, No Fun!

    dat had ik dus ook met zo'n kutaap van vakantie...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nou, dat hij met iemand gezoend heeft betekend niet veel. Op vakantie zoent iedereen wel eens met iemand. Als hij wil afspreken en jij vindt hem leuk, doe het dan!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Taihuttu schreef:
    Nou, dat hij met iemand gezoend heeft betekend niet veel. Op vakantie zoent iedereen wel eens met iemand. Als hij wil afspreken en jij vindt hem leuk, doe het dan!


    Dat is het hem juist, ik wéét niet of ik hem leuk vind. Ik denk van wel, maar aangezien ik weet dat het toch niets wordt, weet ik niet of ik er wel moeite voor moet doen.x;
    Bovendien wil hij zoenen, en ik nog lang niet. -Ik lijk nu vast een klein kind, maar ik hoef andermans tong niet in mijn mond.-


    everything, in time

    Ik zou het niet doen eigenlijk. Zoals je het beschrijft, is het niet vertrouwelijk :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb ook een halve crush. Meid, ik heb ook bindingsangst. Dan ben ik bang dat ik dan te bezitterig overkom in een relatie..^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.