• Ik vind het geweldig hoe die betogers op zulke geweldige dingen komen om hun ouders/seksualiteit te verdedigen :3


    Olive

    Inderdaad, i just love it. (:

    Dat. Is de genialiteit zelve. Confessionele hypocriete assholes, take that!


    No growth of the heart is ever a waste

    Respect voor die mensen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geweldig! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Geniaal! En echt helemaal waar!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    go people <3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Urgh. Love it. LOVE IT.

    C18 schreef:
    Dat. Is de genialiteit zelve. Confessionele hypocriete assholes, take that!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Stray schreef:
    Respect voor die mensen (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    C18 schreef:
    Dat. Is de genialiteit zelve. Confessionele hypocriete assholes, take that!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Die vond ik echt heel mooi.

    Hoezo had Jezus twee vaders? (ongelovige hier, dus ik weet er niet zo veel over)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Hoezo had Jezus twee vaders? (ongelovige hier, dus ik weet er niet zo veel over)


    Wel, je hebt Maria en Jozef en Jozef is de biologische vader van Jezus. Maar Jezus noemde God altijd zijn vader, vandaar dat hij eigenlijk twee vaders had.


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Wel, je hebt Maria en Jozef en Jozef is de biologische vader van Jezus. Maar Jezus noemde God altijd zijn vader, vandaar dat hij eigenlijk twee vaders had.


    Ah zo.

    Inderdaad goed gevonden van hen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kathryn schreef:
    (...)

    Wel, je hebt Maria en Jozef en Jozef is de biologische vader van Jezus. Maar Jezus noemde God altijd zijn vader, vandaar dat hij eigenlijk twee vaders had.

    Jozef is toch niet de biologische vader? Ik dacht dat Maria nog maagd was toen ze zwanger werd, wat er voor zorgde dat ze 'Gods zoon zou baren'? Maar ik weet er ook niet héél erg veel van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.