• Ik vind het geweldig hoe die betogers op zulke geweldige dingen komen om hun ouders/seksualiteit te verdedigen :3


    Olive

    Ik vind het abnormaal. -Mijn mening, no offence.

    iPotter schreef:
    (...)
    Jozef is toch niet de biologische vader? Ik dacht dat Maria nog maagd was toen ze zwanger werd, wat er voor zorgde dat ze 'Gods zoon zou baren'? Maar ik weet er ook niet héél erg veel van.


    Dat staat in de bijbel ja, maar dat zou dom zijn om te geloven, in mijn ogen.


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Dat staat in de bijbel ja, maar dat zou dom zijn om te geloven, in mijn ogen.

    Oh ja. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    armanii schreef:
    Ik vind het abnormaal. -Mijn mening, no offence.


    Waarom als ik vragen mag (:?


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Wel, je hebt Maria en Jozef en Jozef is de biologische vader van Jezus. Maar Jezus noemde God altijd zijn vader, vandaar dat hij eigenlijk twee vaders had.


    Jozef was de biologische vader niet, hij zorgde alleen veel voor hem. Maria werd zwanger door god..

    Kathryn schreef:
    (...)

    Waarom als ik vragen mag (:?

    Ik weet niet. Ik vind het nergens op slaan(krul).

    Ik snap helemaal niks van dat Jezus gedoe, boeit me ook niks. Maar het is wel goed bedacht ^^


    -

    Goed bedacht(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    armanii schreef:
    (...)

    Jozef was de biologische vader niet, hij zorgde alleen veel voor hem. Maria werd zwanger door god..


    Maar dat gelooft niemand toch? Ja, dat staat in de bijbel, maar alsof dat in het echte leven is gebeurt.


    Olive

    iPotter schreef:
    (...)
    Jozef is toch niet de biologische vader? Ik dacht dat Maria nog maagd was toen ze zwanger werd, wat er voor zorgde dat ze 'Gods zoon zou baren'? Maar ik weet er ook niet héél erg veel van.

    Maria is geen maagd. Dat duidt op een vertaalfout van de bijbel. In feite doelde de originele bijbel op 'jong meisje Maria'.

    Ik vind dit soort acties wel mooi, maar ze moeten er ontzettend mee oppassen. In Amerika zijn ze niet altijd even tolerant helaas. Vooral niet als het om streng Christenen gaat.

    Kathryn schreef:
    (...)

    Maar dat gelooft niemand toch? Ja, dat staat in de bijbel, maar alsof dat in het echte leven is gebeurt.


    Alles kan. Ik zelf ben moslim, dus, het maakt mij eigenlijk niet uit. Maar eh. Dat geloven heel veel mensen, en die mensen heten.. Christenen =D Dus ja.

    Novelle schreef:
    (...)
    Maria is geen maagd. Dat duidt op een vertaalfout van de bijbel. In feite doelde de originele bijbel op 'jong meisje Maria'.

    Ik vind dit soort acties wel mooi, maar ze moeten er ontzettend mee oppassen. In Amerika zijn ze niet altijd even tolerant helaas. Vooral niet als het om streng Christenen gaat.

    Echt? Dat wist ik dus niet. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    armanii schreef:
    (...)

    Alles kan. Ik zelf ben moslim, dus, het maakt mij eigenlijk niet uit. Maar eh. Dat geloven heel veel mensen, en die mensen heten.. Christenen =D Dus ja.


    Kun jij op het plafond lopen? Nee, dan is je stelling nu van tafel geworpen. Niet alles kan en zulke dingen al zeker niet. & mijn ouders zijn ook Christenen, maar zij geloven niet in zoiets :3


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Kun jij op het plafond lopen? Nee, dan is je stelling nu van tafel geworpen. Niet alles kan en zulke dingen al zeker niet. & mijn ouders zijn ook Christenen, maar zij geloven niet in zoiets :3


    Nee. Maar misschien kan je dat wel in te toekomst? Ik zeg niet dat het nu is. Je weet het nooit. Dus ^^

    iPotter schreef:
    (...)
    Echt? Dat wist ik dus niet. (krul)


    Haha, dat weten er wel meer niet. Net zoals het hele verhaal van Jezus eigenlijk gewoon plagiaat is van de Egyptische zonnegod Ra. Maar dat wil dan weer niemand horen en moet ik vooral mijn mond over houden. :)