• .. wat jullie een normale leeftijd vinden om seks te hebben. Ja, want ik las net het topic van Sirena en het merendeel vindt 14 te vroeg. Dus nu vraag ik me af wat jullie wel een normale leeftijd vinden en hoe oud jullie waren toen jullie voor het eerst seks hadden.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    Heel cliché, maar toch: Wanneer je er klaar voor bent, en verstandig genoeg bent.


    Alis volat propriis.

    16/17

    Ik ben 18 en nog maagd. [Maar omdat ik voor eht merendeel op vrouwen val is dat niet vreemd]

    Anyway, 16 vind ik gewoon een normale leeftijd. Maar dan is dat natuurlijk voor iedereen anders. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm.. ik vind 16 wel gewoon goed, misschien omdat je dan wat meer weet ofzo.. ach ik zeg maar wat.. aan de andere kant ben ik het ook eens met Galleon.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    18 vind ik wel het normaalst, maar idd als je er klaar voor bent, waarom niet?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Galleon schreef:
    Heel cliché, maar toch: Wanneer je er klaar voor bent, en verstandig genoeg bent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, jullie gaan me echt raar vinden nu denk ik. xdxd


    Never wait for perfection, just make it.

    Hooligan schreef:
    16/17

    Deze leeftijd en dan nog moet je er klaar voor zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Glory schreef:
    Wow, jullie gaan me echt raar vinden nu denk ik. xdxd


    nu maak je me nieuwsgierig xD

    Ik ben bijna 17 en nog maagd :Y)


    To infinity and beyond •

    Galleon schreef:
    Heel cliché, maar toch: Wanneer je er klaar voor bent, en verstandig genoeg bent.

    +ik was 14 bijna 15.

    Ik gaf om de jongen en ik hield echt van hem.

    Dragonair schreef:
    (...)

    nu maak je me nieuwsgierig xD


    Bahahahahahaha. ;x


    Never wait for perfection, just make it.

    StoryBelle schreef:
    Ik ben 18 en nog maagd. [Maar omdat ik voor eht merendeel op vrouwen val is dat niet vreemd]

    Anyway, 16 vind ik gewoon een normale leeftijd. Maar dan is dat natuurlijk voor iedereen anders. :W


    Dus dat is het! Zodra je op vrouwen valt heb je later sex! D:

    Geen wonder dat ik nog geen sex heb gehad :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Raveleijn schreef:
    Hmm.. ik vind 16 wel gewoon goed, misschien omdat je dan wat meer weet ofzo.. ach ik zeg maar wat.. aan de andere kant ben ik het ook eens met Galleon.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dus dat is het! Zodra je op vrouwen valt heb je later sex! D:

    Geen wonder dat ik nog geen sex heb gehad :(


    ... you scare me Alwin :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.