• Ik las het net op twitter van mensies die al op school zijn.. Maar ik snap het niet dat de leraren dat niet gewoon een dag van te voren zeggen ofzo! Zo moeilijk is het niet om even stilte aan de klas te vragen en mee te delen dat er morgen foto's van je worden gemaakt. Ik bedoel, vorig jaar wist ik het ook niet en ik zag er dus echt niet goed uit, beetje ziekjes enzo. Toen heb ik een jaar met een foto moeten lopen waarop ik keek alsof ik stoned was! :/

    Wie moet vandaag ook foto's laten maken of heeft het al gehad? (Al gehad: Is de foto goed gegaan?)


    Forever.

    Ugh, ik haat schoolfotografen. Mijn foto van vorig jaar was zoooooo verpest.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik had altijd foto's aan het einde van het jaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jep, ook vandaag. Bij mij staat het al een week op de site.
    Ik was het bijna vergeten

    2Krull4U schreef:
    Jep, ook vandaag. Bij mij staat het al een week op de site.
    Ik was het bijna vergeten

    Onze site werkt voor geen meter.. Dus het zal er vast niet op staan. Misschien wel, maar ik heb geen zin om te zoeken, haha xd


    Forever.

    Ik heb nog vakantie, waarschijnlijk heb ik de schoolfoto ergens in november.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Twee jaar geleden kwam ik aan met een witte broek. Niemand had gemeld dat er schoolfoto's zouden aankomen, mocht je dus geen wit aan. Gelukkig was de foto op dat gebied nog wel goed.

    Maar ja, ik zal ze ergens rond oktober, november krijgen.

    Wij doen dat altijd op het einde van het jaar (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Cinna schreef:
    Ik heb nog vakantie, waarschijnlijk heb ik de schoolfoto ergens in november.

    Bij mij zeggen ze het wel, maar ik vergeet het altijd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat ben ik blij dat ik dat niet meer moet doen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij ons wordt het één of twee dagen van tevoren aangekondigd met briefjes op school, is meestal ergens in september of oktober of zo. I wish you well D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb geen idee wanneer er bij ons foto's genomen worden, waarschijnlijk rond oktober en enkel een klasfoto.


    comfort in c h a o s

    Bugh, ziekmelden zou voor mij een optie zijn als de foto van vorig jaar er een beetje degelijk uitzag. Maar ik moet pas ergens in oktober, dus..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik moet als de school weer begint met een schoolpas lopen waar een foto op staat uit de 2e terwijl ik naar de 4e ga. Wtf. :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij ons worden er schoolfoto's gemaakt na een paar weken nadat school weer is begonnen


    (Be)lieve in (you)rself