• Deze morgend het 3de lesuur had ik lo en we gingen trefbal doen.We waren nog geen kwartier bezig toen ik plots een heel harde bal tegen mijn kaak kreeg.Opzich niet zo erg, maar 3weken geleden ben ik geopereerd en ik heb vorige week een infectie daar gekregen en het deed nog pijn en nu door die bal doet het veel meer pijn en ik heb zeker twee lesuren met een ijszak tegen mijn kaak moeten zitten.Ik heb nog nooit zo hard in het openbaar moeten wenen maar ik vond het wel lief dat heel mijn klas op me af kwam gelopen om me te knuffel en te vragen of alles wel goed ging.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 17:13 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ah, schattig. Maar best pijnlijk ! beterschap ermee (:

    Aawh, pijnlijk ;o Ik hoop dat je er nu geen last meer van hebt.

    Super lief van je klas.
    Maar wel pijnlijk.
    Beterschap!(flower)

    Predictable schreef:
    Aawh, pijnlijk ;o Ik hoop dat je er nu geen last meer van hebt.



    Ik denk dat het een blauwe plek gaat worden, en zeker omdat alles in mijn mond nog heel fragiel is (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Clairvoyance schreef:
    Ah, schattig. Maar best pijnlijk ! beterschap ermee (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    auw,pijnlijk.Wel lief van je klas.Hopelijk gaat de pijn snel weg. ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Heb ik ook wel eens gehad, zoiets. We gingen softballen, en mijn schouder was fucking gekneust. Juist, er kwam een bal keihard tegen aan >< ik heb me ingehouden, maar thuis ben ik meteen in janken uitgebarsten.
    maar veel sterkte met je kaak, ik hoop dat de pijn snel weg is! ;3


    Destroy what destroys you.

    Balen voor je. Ik heb een hekel aan gym, dus vind ik het heel erg voor je. Wie gooide die bal? Die persoon is daar wel verandwoordelijk voor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Balen voor je. Ik heb een hekel aan gym, dus vind ik het heel erg voor je. Wie gooide die bal? Die persoon is daar wel verandwoordelijk voor.



    Een vriend van me, maar hij heeft zich al 30keer komen excuseren maar zoiets kun je altijd meemaken bij LO.Wel klote dat het recht tegen mijn kaak was (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.