• Ik las het net op twitter van mensies die al op school zijn.. Maar ik snap het niet dat de leraren dat niet gewoon een dag van te voren zeggen ofzo! Zo moeilijk is het niet om even stilte aan de klas te vragen en mee te delen dat er morgen foto's van je worden gemaakt. Ik bedoel, vorig jaar wist ik het ook niet en ik zag er dus echt niet goed uit, beetje ziekjes enzo. Toen heb ik een jaar met een foto moeten lopen waarop ik keek alsof ik stoned was! :/

    Wie moet vandaag ook foto's laten maken of heeft het al gehad? (Al gehad: Is de foto goed gegaan?)


    Forever.

    Cinna schreef:
    Ik heb nog vakantie, waarschijnlijk heb ik de schoolfoto ergens in november.

    Het zelfde, en bij ons zeggen ze het altijd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij ons is het vaak op de eerste schooldag, dus dan moet je echt op alles voorbereid zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijne zijn altijd vreselijk. -_-

    Taize schreef:
    Ugh, ik haat schoolfotografen. Mijn foto van vorig jaar was zoooooo verpest.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wij hebben geen schoolfoto's meer. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Bij ons zeggen ze dat ook nooit. Ugh, ik denk dat het gewoon de bedoeling is dat je er slecht opstaat?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb de schoolfoto op het einde van het schooljaar.(A)
    Maar de foto waar ik alleen op sta zijn altijd heel erg lelijk!(baby)


    I feel guilty after every bite I take.

    Schoolfotograven zijn zoo kutt
    Ik krijg hem maandag!!!!:X


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik doe niets speciaals wanneer de fotograaf komt. Ik kleed mij zoals altijd.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja & ik weet het niet, ik heb niet gekeken :') ik durfde niet.


    Destroy what destroys you.

    Bij ons word de school foto genomen altijd de éérste dag, though (no_chears)


    They fell in love, didn't they?

    Ik weet niet wanneer de schoolfotograaf hier komt.
    Maar op schoolfoto's sta ik meestal zó verneukt..


    Me so good.

    ik haat schoolfoto's aan het begin van het jaar


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb geen schoolfoto's (bloos)
    Alleen in het 1e leerjaar, maar ik ben veranderd qua stijl dus ik loop rond met een schoolpasje met een foto erop van 3 jaar terug (no_chears)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:12 ]


    -

    Taize schreef:
    Ugh, ik haat schoolfotografen. Mijn foto van vorig jaar was zoooooo verpest.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.