• Ik las het net op twitter van mensies die al op school zijn.. Maar ik snap het niet dat de leraren dat niet gewoon een dag van te voren zeggen ofzo! Zo moeilijk is het niet om even stilte aan de klas te vragen en mee te delen dat er morgen foto's van je worden gemaakt. Ik bedoel, vorig jaar wist ik het ook niet en ik zag er dus echt niet goed uit, beetje ziekjes enzo. Toen heb ik een jaar met een foto moeten lopen waarop ik keek alsof ik stoned was! :/

    Wie moet vandaag ook foto's laten maken of heeft het al gehad? (Al gehad: Is de foto goed gegaan?)


    Forever.

    Bij ons ver van tevoren kondigen ze het aan ik heb de schoolfotograaf op 13 september en heb nog vrij. Dus dat vind ik dan wel lekker om het veel eerder te weten. =)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Wat ben ik blij dat we dat niet meer hoeven op het hbo


    As travars

    Cinna schreef:
    Ik heb nog vakantie, waarschijnlijk heb ik de schoolfoto ergens in november.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bij ons hangt de school vol met poster:
    VERGEET NIET DAN EN DAN SCHOOLFOTOGRAAF
    KLEDING
    ENZ.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij weet ik het meestal pas een dag van tevoren, dan horen we het gewoon van anderen die al wel op de foto moesten. Dan hebben wij gewoon mazzel dat we weten dat we de dag erna waarschijnlijk moeten dus kunnen we mooie kleren enzo aandoen. Mijn school is echt heel er ongeorganiseerd enzo.. ><


    No guts no glory.