• Dit is een vraag vooral gericht aan mensen in nederland. Maar je mag ook antwoorden als je in Belgie zit.

    1. Vind jij Merkkleding belangrijk? waarom wel/niet
    2. Draag jij veel merkkleding?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het toch belangrijk. nee niet echt belangrijk. maar eerlijk ik voel me beter in merkkledy. (: En ik draag altijd merkkledy. (: vooral van only. ;D


    It even took me by surprise

    Ik vind het toch belangrijk. nee niet echt belangrijk. maar eerlijk ik voel me beter in merkkledy. (: En ik draag altijd merkkledy. (: vooral van only. ;D
    Ik vind Only zo lekker klinken, alleen het is voor meisjes , ze moeten ook voor jongens maken (huil)


    Niet geschoten is altijd mis..

    1. Vind jij Merkkleding belangrijk? waarom wel/niet
    2. Draag jij veel merkkleding?

    1. Ik vind merkkleding niet belangrijk ik draag namelijk alles wat ik leuk vind!
    2. Ik draag meestal merkschoenen niet meer zoveel merkkleding als vroeger.

    1. Nee, helemaal niet. Mensen, Rijk of arm moeten kleren dragen waarin ze zich goed voelen of het nu van g-star of van de zeeman is. I don't give a Shit.

    2. Nee, zoals ik al hierboven heb beschreven, ik vind dat mensen gewoon moeten dragen waar ze zelf Zin in hebben. Dus Soms draag ik wel eens iets van Scapa, maar alleen als ik het mooi vind. Niet omdat het vn Scape is offzo.
    <3.


    Your Butt is Mine!

    1. Nee, helemaal niet. Mensen, Rijk of arm moeten kleren dragen waarin ze zich goed voelen of het nu van g-star of van de zeeman is. I don't give a Shit.

    2. Nee, zoals ik al hierboven heb beschreven, ik vind dat mensen gewoon moeten dragen waar ze zelf Zin in hebben. Dus Soms draag ik wel eens iets van Scapa, maar alleen als ik het mooi vind. Niet omdat het vn Scape is offzo.
    <3.
    Daar heb je wel een beetje gelijk in.


    Niet geschoten is altijd mis..

    1. nou niet belangrijk.. Maar ik loop liever in merk dan in zeeman.
    2. Soms, niet áltijd.

    1. Vind het niet belangrijk maar zoals die hier boven zegt. Liever merkleding dan Zeeman

    2. Soms draag ik wel eens Only fzoo .


    We'll never be as young as we are tonight

    ik vind het niet echt belangrijk, maar ik draag het wel, maar ik draag net zo goed gewone kleding

    but I love only!! :Y)


    You're a star in heaven.

    1. Vind jij Merkkleding belangrijk? waarom wel/niet
    Nee. Zolang ik het maar lekker vind zitten, en ik het leuk vind. Van mij part komt het van de zeeman! en als iemand dan vraagt waar ik het gekocht heb. Zal ik ook trots zeggen. VAN DE ZEEMAN! Hij was 3 euro!
    2. Draag jij veel merkkleding?
    Nee. Alleen mijn schoenen zijn van een merk. En ik heb 2 broeken van criminal damage, en 2 van stuka. maar voor de rest.. nix.


    The economy is suffering, let it DIE!

    1. Niet echt nee. Merkloze kleding vind ik soms nog leuker xd
    2. Schoenen wel, en sommie dingen zoals een broek of truitje ofzo. maar niet dat ik dat extra koop omdat het een merk is. Ik moet het leuk vinden, en het moet lekker zitten. Merk of niet.

    1.ik vind merk keleding niet belangrijk waarom zouw je 60 euro voor 1 t-shirt betalen omdat het teovallig van een merk is? dat is toch dom omdat het alleen in het lanle staat dus nee ik vind het niet belangrijk maar dom
    2.nee ik draag(bijna) geen merkkleding


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    1. Vind jij Merkkleding belangrijk? waarom wel/niet
    Nee. Het maakt me niks uit waar mijn kleding vandaan komt, zolang ik me er maar prettig in voel.
    2. Draag jij veel merkkleding?
    Heel soms, bijna nooit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    het kan me niets schelen of ik merk kleding aan heb of niet. ik heb er wel, maar ik voel me niet anders of beter als ik merkkleding aan heb. als het maar mooi is toch?


    Hell is what you make it.

    Ik haat merkkleding

    ik vind het dus niet belangrijk
    en ik draag het dus niet

    1. Vind jij Merkkleding belangrijk? waarom wel/nietneuh niet bijzonder.
    t maakt me niet echt uit of het nou van een duur merk is of bijvoorbeeld van de H&M ofzo. t gaat mij er meer om of ik het leuk, of fijn vind zitten enzo.

    2. Draag jij veel merkkleding?
    Als ik mn kledingkast uit zou spitten zou er ook genoeg merkkleding tussen zitten, evenals kleren van H&M, onbekende winkels en al dat soort dingen. t is gewoon echt verdeeld.


    i need you like a heart needs a beat.