• Ik ben me oma en een goede vriendin kwijtgeraakt.

    Mijn oma had alzheimer dus ze kun niet meer voor zichzelf zorgen.
    Maar mijn moeder en ik denken dat ze op een andere manier aan haar eind is gekomen....

    Mijn vriendin had geen ouders meer. vader vermoord en moeder zelfmoord gepleegd. Ze kreeg genoeg liefde van ons maar ze miste haar moeder gewoon. Ik kan nog steeds niet praten over hoe ze aan haar eind is gekomen...

    Opa, Oma, (Cavia, muisje, mijn kat) en bijna mijn moeder.
    en hoop I quess.
    En ik kan de dood van mijn andere opa en oma niet herinneren, toen was ik te jong.

    Wauw, dat is nog best veel eigenijk ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    2 van mijn hamsters aan oogkanker (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn vader, mijn oma, en tante en oom, en god nog zoveel meer mensen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn buurvrouw, mijn vader een soort van, één opa en oma, tante, peet-oom, overgrootmoeder. Eigenlijk best wel veel, maar gek genoeg, kan ik er prima mee omgaan. Als iedereen huilt om een persoon, ben ik vaak degene die ze troost.


    Let it come and let it be

    Uit mijn familie mijn oma langs mijn vaders kant. Van huisdieren mijn hamster, mijn zus haar konijn en onze eerste kat is weggelopen.


    All was well.

    Mijn opa, maar toen was ik nog niet geboren. Van mijn huisdieren: onlangs nog 2 vissen, 2 katten, 1 konijn, 1 hamster, 1 cavia... Best veel.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eigenlijk niemand..


    Ivar Oosterloo.

    Mijn zus, mijn vader en de rest van mijn familie heb ik nooit gekend door ruzies, dus ik heb geen idee wie ik op die manier verloren heb. Maar het feit dat ik ze niet ken, laat me voelen alsof ik ze allemaal allang kwijt ben.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn twee overgrootvaders (Heb ik nooit goed gekend, de ene stierf voor ik geboren was en de andere toen ik zes was.) en een opa (die ik niet kende).


    comfort in c h a o s

    Mijn 2 vriendinnen en mijn beste vriend.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn opa, gestorven aan kanker.
    Mijn oma, omdat ze al heel oud was (dement en weetikveel nog wat allemaal)
    Enkele tantes van me (van mijn mama maar ik beschouw ze als tante)ook aan kanker.
    Mijn hond, ook aan kanker
    Mijn andere hond, omdat hij mijn nicht twee keer gebeten had en mijn ouders hem weggedaan hebben.
    Mijn verzorgpony, aan ouderdom
    Mijn eerste konijn aan een hersenbloeding
    Mijn tweede konijn, ik weet niet juist meer aan wat
    De hond van mijn (andere) oma en opa (die opa de dood is) aan ouderdom
    De nonkel van mijn papa, ook door kanker.
    De papa van mijn papa, door kanker.
    Dat zijn ongeveer de enige waar ik kan opkomen, maar ik denk dat het er wel meer zijn.

    Alleen één oma vlak voor de zomer. De rest van mijn grootouders leeft nog, en zelfs qua huisdieren ben ik maar één vogel en twee cavias kwijtgeraakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn oma, aan longkanker.
    Mijn andere oma, aan borstkanker.
    Mijn opa, aan alvleesklierkanker.
    Mijn andere opa, aan de ziekte van Parkinson.
    Mijn oudoom, die zomaar is overleden in zijn slaap.
    Mijn buurvrouw, aan borstkanker.
    Mijn kat, aan kanker.
    Twee andere katten, die overreden zijn door een auto.
    Mijn konijn, aan andijvievergiftiging (tsjah...)
    En een ontelbaar aantal vissen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zo he, da's zuur. Sterkte.

    Mijn oom. Vorig jaar. Ik heb mezelf altijd gelukkig geprezen dat niemand die mij dierbaar was overleed. Kennelijk had ik moeten afkloppen..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Zo he, da's zuur. Sterkte.

    Mijn oom. Vorig jaar. Ik heb mezelf altijd gelukkig geprezen dat niemand die mij dierbaar was overleed. Kennelijk had ik moeten afkloppen..

    Dat riep ik ook altijd, tot en met begin 2010. Opeens was mijn buurvrouw weg, en tot en met vandaag ging alles daarna ineens heel snel. Naja, ze zijn in een betere wereld nu, daar geloof ik heilig in. Niet in de hemel of de hel, maar ze zijn wel op een betere plek.


    Let it come and let it be