• ben al geweest.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 15:40 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Succeess daarmee.
    ik persoonlijk vindt het niet mooi ofzo, maar ik hou je niet tegen hahah.
    Ik vindt je haar nú wel wat slapjes, dus een knipbeurt zal goeddoen (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je weet dat dat model grotendeels verkregen is door 't steilen? :'D Dus 't zal nooit précies zo worden. Persoonlijk vind ik jouw eigen kapsel je mooier staan [: Of misschien moet je iets minder extreem kiezen, maar da's aan jou, natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat haar met die kleurtjes opzich wel gaaf alleen ik zou het niet nemen. En je haar is wat saai het kan wel een knipbeurt gebruiken ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja vond ik ook al ja......
    alleen mijn vriendinnen vinden het nu al te extreem als ik dan zegmaar roze en heel licht blond er in heb zitten....
    natuurlijk licht het ook aan defoto want het was echt op het strand...


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou het niet doen. Dat kapsel kost heel veel moeite en je haar gaat er dood van.
    Als ik jouw was zou ik eerder gewoon laagjes laten knippen,zodat er een beetje model en evt slag in je haar komt en een volle frou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Grindylow schreef:
    Je weet dat dat model grotendeels verkregen is door 't steilen? :'D Dus 't zal nooit précies zo worden. Persoonlijk vind ik jouw eigen kapsel je mooier staan [: Of misschien moet je iets minder extreem kiezen, maar da's aan jou, natuurlijk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    een pony zou indd wel leuk staan denk k :D en gewoon wat meer laagjes zal wat meer volume geven.

    Cockney schreef:
    Ik zou het niet doen. Dat kapsel kost heel veel moeite en je haar gaat er dood van.
    Als ik jouw was zou ik eerder gewoon laagjes laten knippen,zodat er een beetje model en evt slag in je haar komt en een volle frou.

    ja maar ik heb al laagjes .......
    en als ik zegmaar gewoon gen zin heb om me haar heel hevig toe doen wil doen dan kan ik het oog gewoon los laten hangen. en ik dag het niet bleek-en (tenminste dat is niet de bedoeling) en ik wil het gewoon mega goed verzorgen


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik snap je zinnen niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat kapsel bestaat voor 90% uit extensions en de rest krijgt ze zo door uren bezig te zijn met haarproducten en stijlen. Je haar gaat er hartstikke dood van, maar oké, ik geef toe, het model is leuk, alleen bijna onmogelijk om echt hetzelfde te krijgen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cockney schreef:
    Ik snap je zinnen niet.

    ja sorry ik ben af en toe een beetje vaag met typen...
    ik heb al laagjes dus en ik wil niet een krul ofzo er in.
    dus en ik wil het gewoon goed gaan verzorgen en niet elke dag zo maken zegmaar....


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Zoiets vind ik leuker, maar dan moet je krullen hebben. Wacht ik zoek iets leuks (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soundeffect schreef:
    Dat kapsel bestaat voor 90% uit extensions en de rest krijgt ze zo door uren bezig te zijn met haarproducten en stijlen. Je haar gaat er hartstikke dood van, maar oké, ik geef toe, het model is leuk, alleen bijna onmogelijk om echt hetzelfde te krijgen (:

    ^
    Dit dus.
    Bovendien moet zoiets bij je passen, anders gaat het er heel wannabe uitzien :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Soundeffect schreef:
    Dat kapsel bestaat voor 90% uit extensions en de rest krijgt ze zo door uren bezig te zijn met haarproducten en stijlen. Je haar gaat er hartstikke dood van, maar oké, ik geef toe, het model is leuk, alleen bijna onmogelijk om echt hetzelfde te krijgen (:

    ja dat van die extensions weet ik... maar ik wil niet dat het zo groot is goor maar alleen gewoon het model (en dan een beetje kleiner eigelijk) en ik verf het niet... en wil het gewoon god verzorgen... mischien dat het dan wat word en wordt het niet..... nouwja dan stop ik ermee en aat ik het weer lekker groeien...


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik denk dat het wel moeilijk wordt met jouw slappe haren, want je moet het dan namelijk bovenop in laagjes knippen.


    "I shut my eyes in order to see.'