• Vriendjes hou daar je mond maar over.

    Ik heb dus sinds een paar dagen een onder beugel. En het doet fucking pijn. Ik heb 4 maanden ofzo met een plaatje rond gelopen en daar heb ik nooit last van gehad maar die blokjes doen gewoon pijn. Ik weet dat de pijn uiteindelijk over gaat maar ik kan niet eens normaal mijn tanden poetsen. Dan moet ik er met zo'n fucking borsteltje tussen die te groot is. Echt ik haal dat ding met een knijptang er uit.

    Wie heeft er nog meer frustraties?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aww, het komt goed. Ik heb van 2006 tot 2009 een beugel gehad en mijn tanden zijn nu echt heel mooi geworden :D Even doorzetten en denk maar aan het mooie gebit. Melk drinken hielp bij mij tegen de pijn (dus de melk laten rusten in de mond, niet meteen doorslikken)

    Ik moet morgen naar school :( Helemaal geen zin in en dat frusteerd me dus xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet hoe het voelt, vrouwke. Het wordt na een paar dagen minder, tenminsten zo was het bij mij. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er vroeger niet zo'n last van gehad de eerste dagen..
    Ik ben boos nu omdat ik niet normaal kan eten omdat ik mijn wijsheidstanden heb laten trekken ..


    Stop wishing, Start doing..

    lol. ik heb em maar 9 maanden ofzo gehad. ik vond t niet echt pijn doen.

    Mijn beugel is er gelukkig alweer 2 jaar uit en ik ben blij met het resultaat het was de pijn waard.
    Maar ik vond het een hell, op de terugweg schoten de eerste slotjes al los dus ik kon weer terug ik ben er goed ziek van geweest (van de pijn) ik kon alleen mara vloeibara eten, ga zo maar door. Naja na een aantal dagen was het wel over, maar het aandraaien was ook verschrikkelijk.
    Maar mijn nachtbeugel van nu is ook geen pretje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Beugelbekkie! (cat) Haha, lol. Veel plezier met je ijzer. - evil grin -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij mij was de pijn na ongeveer 5 dagen wel verdwenen en ik heb hem nu nog steeds, blegh. Zowel boven als onder.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat had ik de eerste week ook, het duurt een volle week en dan is het over. Ik raad je aan om géen boterhammen te eten, want zelfs dat doet pijn (cat)


    Let it come and let it be

    Ik heet Rebecca, afgekort dus 'Beccie'. Toen ik mijn beugel kreeg ben ik een maand lang alleen maar Beugelbekkie genoemd. Niet leuk.(cat)
    Maar nu mag 'ie er al weer bijna uit, en geloof me: het resultaat is het waard. &daarbij wen je wel aan je beugel. (:


    Opgeven is geen optie.

    ik vind beugels niet lelijk hoor!! dus wees niet bang:D(H)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik ben blij dat ik van dat ding af ben,Maar het is maar een paar dagen zo dat je pijn hebt en daarna voel je er niks meer van.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Een week en daarna is het over. Je voelt er echt bijna niets meer van, geloof me ;). Ja, en als ze er een nieuw draadje in moeten doen is het in het begin wat gevoelig, maar lang niet zo erg als die eerste week. Veel plezier met je beugel (;))


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik heb nooit een beugel nodig gehad.


    I love you Tim

    Ik dacht al dat ik iets anders zag aan je mond!
    En vergeet dat borsteltje om ertussen te poetsen, dat deed ik ook nooit, haha. Ik heb ook enorm veel last gehad van mijn beugels and I'm a kinda expert now, dus je kan altijd naar mij komen :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik moet hem vanavond gaan aanspannen -.-


    Olive