• ben al geweest.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 15:40 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik denk dat het niet zo mooi bij je zal staan, sorry. ;x


    comfort in c h a o s

    Grindylow schreef:
    Ik denk dat het wel moeilijk wordt met jouw slappe haren, want je moet het dan namelijk bovenop in laagjes knippen.


    <3

    Grindylow schreef:
    Ik denk dat het wel moeilijk wordt met jouw slappe haren, want je moet het dan namelijk bovenop in laagjes knippen.

    dat is juist mijn bedoeling ik wil het bovenoop in korte laagjes. en verder gewoon style...


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Als ik jou was zou ik gaan voor een model dat Brookelle Bones ook heeft het is niet als te ingewikkeld en dan sta je ook niet uren voor de spiegel en dan kan je er kleurtjes in doen zoals je zelf wilt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    AmyLianne schreef:
    (...)
    dat is juist mijn bedoeling ik wil het bovenoop in korte laagjes. en verder gewoon style...

    Daar bedoel ik dus mee dat je die laagjes niet goed gaat zien, omdat je haar zo slap is.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 21:12 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    (...)
    Daar bedoel ik dus mee dat je die laagjes niet goed gaat zien, omdat je haar zo slap is.

    oowww zo.... op deze foto is mijn haar ook extra slap. omdat ik bij het strand ben. dan wordt me haar op een rare manier slap....
    normaal is het best we dik (vooral na het douce) dus zo....


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Die meid haar haar is prachtig maar onrealistisch. Bovendien is dat haar een onderdeel van een stijl die jij niet hebt en dus denk ik persoonlijk dat het je niet echt zal staan, sorry.


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Die meid haar haar is prachtig maar onrealistisch. Bovendien is dat haar een onderdeel van een stijl die jij niet hebt en dus denk ik persoonlijk dat het je niet echt zal staan, sorry.


    I agree.
    Je hebt de style er niet voor, dan komt het heel wannabe over.
    Maarja, ik houd je niet tegen ;x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga er niet over lopen zeiken maar ik wil wel zien hoe het is geworden ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NYC schreef:
    Ik vind dat haar met die kleurtjes opzich wel gaaf alleen ik zou het niet nemen. En je haar is wat saai het kan wel een knipbeurt gebruiken ja.


    Save me from myself.

    Fellatio schreef:
    Ik ga er niet over lopen zeiken maar ik wil wel zien hoe het is geworden ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het kapsel wat je wil is niet echt mijn smaak. Met die kleurtjes enalles, maar dat kan ook komen omdat het meisje op de foto zo'n piercing heeft. Dan vind ik het al wat anders kijken. Maar ik ben benieuwd hoe het jou staat. :Y)

    Wat Soundeffect en C18 zeggen, plus ik vind wel dat je iets mist... De ivoren, blanke huid. Dat is iets wat vrij belangerijk is bij dat kapsel.


    Let it come and let it be

    Weirwood schreef:
    Je weet dat dat model grotendeels verkregen is door 't steilen? :'D Dus 't zal nooit précies zo worden. Persoonlijk vind ik jouw eigen kapsel je mooier staan [: Of misschien moet je iets minder extreem kiezen, maar da's aan jou, natuurlijk!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Soundeffect schreef:
    Dat kapsel bestaat voor 90% uit extensions en de rest krijgt ze zo door uren bezig te zijn met haarproducten en stijlen. Je haar gaat er hartstikke dood van, maar oké, ik geef toe, het model is leuk, alleen bijna onmogelijk om echt hetzelfde te krijgen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.