• Ja, op de een of andere manier lukt dat niet meer bij mij.. of toch niet die foto die ik wil uploade.. enig idee hoe dat komt 'fso ?

    thanx !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oftewel is het geen JPG bestand, oftewel is je foto te groot.


    Tanya is de beste.

    Oftewel is het geen JPG bestand, oftewel is je foto te groot.


    I need you like a heart needs a beat

    Oftewel is het geen JPG bestand, oftewel is je foto te groot.

    het is jpg en heeft een grote van 1.64 MB, en het mag 2MB zijn, dus het is niet te groot. Dus is het vreemd dat ik hem niet kan uploade..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    het is jpg en heeft een grote van 1.64 MB, en het mag 2MB zijn, dus het is niet te groot. Dus is het vreemd dat ik hem niet kan uploade..

    Hmm, dan is het inderdaad wel vreemd. Ik zal eens kijken of ik er nog kan uploaden.


    Tanya is de beste.

    Ja, ik kan er nog uploaden. Misschien moet je is proberen met een andere foto?


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hmm, dan is het inderdaad wel vreemd. Ik zal eens kijken of ik er nog kan uploaden.

    maar da's al langer dat ik geen foto's meer kan uploade, toen ik het een week geleden probeerde, lukte het niet, en toen dacht'k "kzal later nog wel eens proberen" en nu werkt het dus nog steeds niet..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja, ik kan er nog uploaden. Misschien moet je is proberen met een andere foto?

    vreemd.. ik heb 2 verschillende geprobeert (foto's van mezelf^^) en die werken niet, toen eentje van Tom (Kaulitz) en dat werkt wel.. :|


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik kan het ook niet meer o.o

    en mijne sijn ook jpg en heel klein o.o


    If You Don't Dance You hate Your Parents.