• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Mijn broer is nog altijd niet thuis. En 4 uur geleden zij hij dat hij afkwam.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn beste vriendin gaat morge mee helpen opruimen, normaal gezien mocht ze Netsky, Borgore, Wiz Khalifa en Rise Against ontvangen deze dagen maar 't ziet er opeens heel anders uit :S


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Er was een vriendin van mij naar pukkelpop algoed is zij oke =)


    Stop wishing, Start doing..

    First schreef:
    (...)
    Ja echt.Zij zal er nu niet zoveel last van hebben gehad maar die laatste 5 seconden moeten voor haar een hel zijn geweest.

    Ja idd.

    Serophina schreef:
    Er was een vriendin van mij naar pukkelpop algoed is zij oke =)

    Gelukkig is alles goed met haar :)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Mijn broer is nog altijd niet thuis. En 4 uur geleden zij hij dat hij afkwam.

    Wachten, is de boodschap. Mijn broer heeft er ook uren over gedaan.

    Cassells schreef:
    Mijn beste vriendin gaat morge mee helpen opruimen, normaal gezien mocht ze Netsky, Borgore, Wiz Khalifa en Rise Against ontvangen deze dagen maar 't ziet er opeens heel anders uit :S

    Dat begrijp ik. Er zijn veel mensen die op het laatste Pukkelpop hebben afgezegd, maar goed ook.

    First schreef:
    Mijn broer is nog altijd niet thuis. En 4 uur geleden zij hij dat hij afkwam.

    Het is super druk op de baan, je moet soms een halfuur of meer wachten op een bus. Heb wat geduld, hij komt wel.

    First schreef:
    Mijn broer is nog altijd niet thuis. En 4 uur geleden zij hij dat hij afkwam.


    Er loopt nu gewoon een rilling over mijn rug bij een enge gedachte die ik hier liever niet plaats. Niet aan denken! Het komt goed!Maar, hoelang wonen jullie daar vanaf? Er is misschien vertraging? Probeer hem anders te bellen!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:29 ]

    Abrazo schreef:
    (...)
    Het is super druk op de baan, je moet soms een halfuur of meer wachten op een bus. Heb wat geduld, hij komt wel.

    Ik hoop het.Hij is niet met de bus maar met een mobilom of zoiets.
    Ik ben wel blij dat hij nog leeft.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Glue schreef:
    (...)

    Er loopt nu gewoon een rilling over mijn rug bij een enge gedachte die ik hier liever niet plaats. Maar, hoelang wonen jullie daar vanaf? Er is misschien vertraging? Probeer hem anders te bellen!

    Niet het ergste denken. Je hebt geen idee hoe druk het is, toen wij naar huis kwamen was er een immense file richting Kiewit, de extra treinen zitten altijd stampvol, de bussen ook dus dit is niet abnormaal.
    Hangt ook ervan af hoe ver jullie van Kiewit wonen etc, met een mobilhome is het niet evident om tussen de files te rijden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:31 ]

    Glue schreef:
    (...)

    Er loopt nu gewoon een rilling over mijn rug bij een enge gedachte die ik hier liever niet plaats. Maar, hoelang wonen jullie daar vanaf? Er is misschien vertraging? Probeer hem anders te bellen!

    Wij wonen in Aalst.Ongeveer 1 uur rijden.Maar naar het schijnt is het druk dus ja.Ik ga hem straks nog eens bellen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Mijn broer is nog altijd niet thuis. En 4 uur geleden zij hij dat hij afkwam.


    Het is nu heel erg druk daar, iedereen probeert zo snel mogelijk naar huis te komen (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Het is nu heel erg druk daar, iedereen probeert zo snel mogelijk naar huis te komen (:

    Oh gelukkig ik begon al ongerust te worden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Oh gelukkig ik begon al ongerust te worden.


    Uhu, mijn vriendin heeft ook een tijdje gewacht bij iemand thuis voordat ze naar huis kon komen, iedereen probeert zo snel mogelijk van de verschrikking te ontsnappen.


    Olive