• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Uhu, mijn vriendin heeft ook een tijdje gewacht bij iemand thuis voordat ze naar huis kon komen, iedereen probeert zo snel mogelijk van de verschrikking te ontsnappen.

    Ja en dat snap ik ook.Ach ja.Hij is in goede handen.Hij is momenteel aan het meerijden met de ouders van zijn lief.Die waren ook op pukkelpop.
    Zij zouden de mug hebben gezien.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:33 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bij ons is het echt vies druk en ik woon aan de op en de afrit van de autostrade -nuja, niet er pal langs maar toch op zo'n 3km afstand-


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Cassells schreef:
    Bij ons is het echt vies druk en ik woon aan de op en de afrit van de autostrade -nuja, niet er pal langs maar toch op zo'n 3km afstand-

    Dat begrijp ik, iedereen wil vast zo snel mogelijk naar huis.

    Hij is er!!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik, iedereen wil vast zo snel mogelijk naar huis.

    Toen ik vanmiddag thuis kwam, NIET echt het was alsof je 's nachts op de weg was... Zo kalm en nu is dat ZOEF,ZOEF,ZOEF,ZOEF! Mijn kamer is aan de achterkant van het huis en zelfs hier hoor ik het nog duidelijk


    All my life I've been waiting for something that never came.

    First schreef:
    Hij is er!!


    Goedzo _O_


    Olive

    Klik. Kan me niet schelen wat je denkt, maar dit ontroerd me (vooral die van Skin & de eerste van Jared Leto)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:37 ]

    First schreef:
    Hij is er!!

    Da's goed voor jou ;-)


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Abrazo schreef:
    Klik. Kan me niet schelen wat je denkt, maar dit ontroerd me (vooral die van Skin & de eerste van Jared Leto)


    Jared _O_


    Olive

    Abrazo schreef:
    Klik. Kan me niet schelen wat je denkt, maar dit ontroerd me (vooral die van Skin & de eerste van Jared Leto)


    Skin: (Skunk Anansie): "Still at Pukklepop festival after a burning hot sunny day turned into a mini hurricane which hit the stage during our set, a tower fell onto our truck, we had to run for our lives mid-set as hail hit the stage and the wind began to tear it to pieces, we were unable to continue to play, this was the scariest moment I have ever seen or felt in my 20 years of being an artist. The rumour is 5 people died today, my heart goes out to all their families, very sad time."

    Er moest maar eens iemand inzitten!

    Glue schreef:
    (...)

    Skin: (Skunk Anansie): "Still at Pukklepop festival after a burning hot sunny day turned into a mini hurricane which hit the stage during our set, a tower fell onto our truck, we had to run for our lives mid-set as hail hit the stage and the wind began to tear it to pieces, we were unable to continue to play, this was the scariest moment I have ever seen or felt in my 20 years of being an artist. The rumour is 5 people died today, my heart goes out to all their families, very sad time."

    Er moest maar eens iemand inzitten!


    Inderdaad :s


    Olive

    Persoonlijk vind ik het zeer sympathiek dat er beroemde mensen die op PKP stonden hun respect en hun sterkte tonen aan de slachtoffers via Twitter/Facebook.


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Cassells schreef:
    Persoonlijk vind ik het zeer sympathiek dat er beroemde mensen die op PKP stonden hun respect en hun sterkte tonen aan de slachtoffers via Twitter/Facebook.

    Ja, ik denk dat er zelfs mensen bij zijn die vandaag pas moesten optreden. Alleen Eminem doet er niet aan mee, egoïstische zak.

    Cassells schreef:
    Persoonlijk vind ik het zeer sympathiek dat er beroemde mensen die op PKP stonden hun respect en hun sterkte tonen aan de slachtoffers via Twitter/Facebook.

    Ik ook. It was like doomsday in België.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, ik denk dat er zelfs mensen bij zijn die vandaag pas moesten optreden. Alleen Eminem doet er niet aan mee, egoïstische zak.


    Ze vinden het natuurlijk ook jammer dat ze niet kunnen optrreden (: Man, ik weet nog hoe iemand flipte over dat de vrijdag haar favoriete band ging optreden....


    Olive