• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik weet het niet juist.

    Ik hoor overal de namen Jeffrey, Pieter, Anja, Wendy en Marlo die dood zijn en heel veel vrienden van mij kenden de laatste twee


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Cassells schreef:
    (...)
    Ik hoor overal de namen Jeffrey, Pieter, Anja, Wendy en Marlo die dood zijn en heel veel vrienden van mij kenden de laatste twee


    Het slaat nu veel harder als je de namen weet, het voelt echt aan ):


    Olive

    Crushed schreef:
    Mijn broer is thuis, slecht nieuw, een vriendin van hem was een van de overledenen, ze was 16.

    O my god.Wens hem veel sterkte en die familie ook.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Authors schreef:
    (...)

    Het slaat nu veel harder als je de namen weet, het voelt echt aan ):

    Ja dat is echt... Ik vreesde dat het mijn vrienden waren en ik was opgelucht dat ze allemaal ok waren maar als e dan leest op Facebook dat er vrienden van je zijn die iemand zijn verloren slaagt het nog harder toe


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Er zijn 5 doden en echt super veel gewonden en jij vind het OPGEBLAZEN?
    Ik neem aan dat er niemand was die je kende?

    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.


    Weetje waarom? Omdat dit DICHTER is, omdat veel mensen op pukkelpop waren, omdat bijna iedereen op quizlet iemand heeft die ernaartoe ging of iemand daar kende, omdat er in België amper rampen gebeuren. DAAROM krijgt het zoveel aandacht en over jouw laatste zin; je moet niks zeggen als je het niet hebt meegemaakt.


    Olive

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Dit is gísteren gebeurt, ik weet niet? Dit verdient de aandacht die het nu krijgt. Wat ben jij voor een harteloos kind.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 15:15 ]

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Té veel aandacht? Wablieft? De ouders en vrienden van de slachtoffers willen graag op de hoogte blijven! Het gaat hier niet om juist 1 dode, maar om 5, 35 zwaar gewonden en 140 andere gewonden. Ik snap niet hoe je zo harteloos- en respectloos kunt zijn.

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.
    sorry hoor maar je bent egoïstisch je denkt alleen aan jezelf


    Where words fail, music speaks

    Authors schreef:
    Een tak die door de tent valt...

    Wow heftig.
    Ik las eerst een tak die door een vent valt (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Wat ben jij harteloos! Ik heb vies veel vrienden die hier twee mensen door hebben moeten afgeven en zelf bijna een ongeluk hebben gehad en weet je wat het ergste is? Ik woon er op minder dan een uur van weg!


    All my life I've been waiting for something that never came.

    First schreef:
    (...)
    Wow heftig.
    Ik las eerst een tak die door een vent valt (:


    Daar moeten er veel gewond door zijn geraakt ): Echt, zit je daar eerst te lachen met die storm, krijg je opeens iets op je hoofd.


    Olive

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.
    Ik vind het niet zo heel raar dat er zoveel aandacht aan word besteed hoor. Ik bedoel, hoe vaak gebeurt dit in de Benelux? Niet zo heel vaak. Ik heb ook niet echt vrienden die daarheen zijn geweest, maar mocht dat wel zo zijn dan was ik ook heel erg bezorgd geweest. Dat is logisch. Het wordt niet opgeblazen, het is nou eenmaal iets wat veel mensen aangaat en omdat er zo veel onduidelijkheid is wordt men er ook niet veel geruster op.


    Life is hard and then we die

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Harteloos kind.In België gebeuren amper zulke dingen.Bijna elke belg kent wel iemand dat daar zat.Je moet zwijgen als je niks deftig hebt te zeggen.Je weet niet wat er in ons hoofd rond gaat.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"