• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Cassie, jezus mens, ik was doodongerust. Gelukkig dat verder alles in orde is. En ik ben zo blij dat Isabel daar woont in Limburg, serieus.


    Olive

    Authors schreef:
    Cassie, jezus mens, ik was doodongerust. Gelukkig dat verder alles in orde is. En ik ben zo blij dat Isabel daar woont in Limburg, serieus.

    Ik anders ook wel. Jeetje zeg; :x

    Holy fuck, mijn oom belt net. Mellanie - mijn nicht - was ook naar Pukkelpop geweest, zij is gewond en ligt in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gaan we er morgen heen.. Ik tril hier nu echt helemaal.. Er was iets met haar hoofd, en ze had ook iets gebroken omdat iets op haar terecht kwam. Ze is niet zwaargewond, maar moest wel naar het ziekenhuis.

    Verschrikkelijk ! ik ken mensen die er waren ):


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Tuesday schreef:
    Holy fuck, mijn oom belt net. Mellanie - mijn nicht - was ook naar Pukkelpop geweest, zij is gewond en ligt in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gaan we er morgen heen.. Ik tril hier nu echt helemaal.. Er was iets met haar hoofd, en ze had ook iets gebroken omdat iets op haar terecht kwam. Ze is niet zwaargewond, maar moest wel naar het ziekenhuis.


    Veel succes, hopelijk komt alles goed.


    Olive

    Ik kan niet stoppen met trillen, ik loop de hele tijd, ik huil al de hele tijd..

    Bij mij was iedereen zo in paniek dat mensen die elkaar haten naar elkaar gingen bellen om sorry te zeggen en om te vragen hoe het met hun ging :S het is erg maar langs de andere kant wel lief


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Cassells schreef:
    Bij mij was iedereen zo in paniek dat mensen die elkaar haten naar elkaar gingen bellen om sorry te zeggen en om te vragen hoe het met hun ging :S het is erg maar langs de andere kant wel lief


    Ergens is dat wel lief, maar toch erg dat het met zulke omstandigheden moet gebeuren.


    Olive

    Tuesday schreef:
    Holy fuck, mijn oom belt net. Mellanie - mijn nicht - was ook naar Pukkelpop geweest, zij is gewond en ligt in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gaan we er morgen heen.. Ik tril hier nu echt helemaal.. Er was iets met haar hoofd, en ze had ook iets gebroken omdat iets op haar terecht kwam. Ze is niet zwaargewond, maar moest wel naar het ziekenhuis.

    Oh dat is echt mega erg.Veel sterkte en wens je nicht morgen veel beterschap.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tuesday schreef:
    Holy fuck, mijn oom belt net. Mellanie - mijn nicht - was ook naar Pukkelpop geweest, zij is gewond en ligt in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gaan we er morgen heen.. Ik tril hier nu echt helemaal.. Er was iets met haar hoofd, en ze had ook iets gebroken omdat iets op haar terecht kwam. Ze is niet zwaargewond, maar moest wel naar het ziekenhuis.

    Héél veel succes, ik hoop dat ze erdoor komt.

    Authors schreef:
    (...)

    Ergens is dat wel lief, maar toch erg dat het met zulke omstandigheden moet gebeuren.

    Dat vond ik ook, maar een vriendin van me heeft sinds het 2e middelbaar ruzie met een jonge en nu belde hij naar haar om te vragen hoe het met haar ging en zij was helemaal in paniek omdat haar broer spoorloos was en die jonge wou gaan zoeken maar zijn vader kwam hem ophalen aan de weide.


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Drie namen zeker bekend; Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder. Verder nog Wendy en Marlo, maar daar weet ik de achternaam niet van


    Olive

    Cassells schreef:
    (...)
    Dat vond ik ook, maar een vriendin van me heeft sinds het 2e middelbaar ruzie met een jonge en nu belde hij naar haar om te vragen hoe het met haar ging en zij was helemaal in paniek omdat haar broer spoorloos was en die jonge wou gaan zoeken maar zijn vader kwam hem ophalen aan de weide.


    Argh, wat erg allemaal ):


    Olive

    Tuesday schreef:
    Holy fuck, mijn oom belt net. Mellanie - mijn nicht - was ook naar Pukkelpop geweest, zij is gewond en ligt in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gaan we er morgen heen.. Ik tril hier nu echt helemaal.. Er was iets met haar hoofd, en ze had ook iets gebroken omdat iets op haar terecht kwam. Ze is niet zwaargewond, maar moest wel naar het ziekenhuis.

    Wens haar veel beterschap en veel sterkte voor jou en je familie


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Authors schreef:
    Drie namen zeker bekend; Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder. Verder nog Wendy en Marlo, maar daar weet ik de achternaam niet van

    Wacht ff
    Marlo Ghys en Wendy... Burecke, het zijn vrienden van een boel van mijn vrienden...


    All my life I've been waiting for something that never came.