• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Als je die beelden ziet... Dat doet iets met je....


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Authors schreef:


    Dit gebeurde enkele dagen ervoor in Indiana:


    Omg dat 2de filmpje.
    Dat 1ste heb ik al 100 keer gezien en ik krijg er nog altijd rillingen van.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Bij mij was er gewoon 10 minuutjes regen en dat is alles.


    Bij ons was er onweer, echt hard en van die flitsen. Onmenselijk. En later op het moment, harde regen. Maar dat was zoiets tien minuten. Oh en hevige wind!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:51 ]

    Lord, kijk hoe dicht bij die tenten! Als er nu mensen inzaten? Dan waren er nog meer doden geweest ):


    Olive

    Het duurde misschien maar 10 minuten, maar ik kan me voorstellen hoelang het aanvoelde. Een uur, misschien meer. Een minuut kan al zo lang duren, stel je voor tien minuten :s


    Olive

    Authors schreef:
    Lord, kijk hoe dicht bij die tenten! Als er nu mensen inzaten? Dan waren er nog meer doden geweest ):


    Ja echt nu durf ik zeker niet meer bij een boom staan als het stormt.
    Echt wat erg.Waren er nog mensen op de camping tijdens de storm?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Geen idee wat er gebeurt is. Hele dag en nacht weggeweest, nu even kijken wat er gebeurd is.

    Authors schreef:
    Lord, kijk hoe dicht bij die tenten! Als er nu mensen inzaten? Dan waren er nog meer doden geweest ):


    Idd, zo zijn er ook tenten weggevlogen en verwoest.

    Bij ons was het naar het schijnt ook amper 10 minuten, maar dat zal je uit geen enkele mond van de festivalgangers horen hoor. Het leken wel uren.

    Authors schreef:
    Het duurde misschien maar 10 minuten, maar ik kan me voorstellen hoelang het aanvoelde. Een uur, misschien meer. Een minuut kan al zo lang duren, stel je voor tien minuten :s

    Ja.Die mensen hebben waarschijnlijk gedacht van "Hoelang staan we hier al 2 uur of 3?" na 5 minuten ofzo.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Abrazo schreef:
    (...)
    Echt hé. Ik geloof niet in toeval, zeker niet nu. Komaan, we waren met 60 000 mensen daar en net daar breekt de hel los.


    Dat kan en mag niet gewoon niet. Als ik er al aan denk krijg ik rillingen. Terwijl ik er zelf niet eens was!

    Tuesday schreef:
    Geen idee wat er gebeurt is. Hele dag en nacht weggeweest, nu even kijken wat er gebeurd is.


    Een zware storm van ong; 10 minuten heeft ervoor gezorgd dat op Pukkelpop tenten in elkaar zakten, podiums kapot gingen, mensen gewond raakten door vallende bomen, vliegende takken en hagelstenen van een onmenselijke grootte. Er zijn vijf doden, maar er wordt al geroddeld dat het er 6 zijn ):


    Olive

    Crushed schreef:
    (...)
    Idd, zo zijn er ook tenten weggevlogen en verwoest.


    En er zijn dacht 1 of 2? mensen op de campimg gestorven. ):

    Glue schreef:
    (...)

    Dat kan en mag niet gewoon niet. Als ik er al aan denk krijg ik rillingen. Terwijl ik er zelf niet eens was!

    Dat gevoel heb ik ook.Ik ben blij dat ik er niet bij was.Gisteren had ik zin om naar daar te rijden om daar te gaan helpen.Nee echt ik meen het.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Dat gevoel heb ik ook.Ik ben blij dat ik er niet bij was.Gisteren had ik zin om naar daar te rijden om daar te gaan helpen.Nee echt ik meen het.


    Dan ben ik weer zo'n schijterd die niet naar buiten durft. al zeker niet naar daar. ;x