• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ze vinden het natuurlijk ook jammer dat ze niet kunnen optrreden (: Man, ik weet nog hoe iemand flipte over dat de vrijdag haar favoriete band ging optreden....

    Ja kijk, ik zei zelf ook eerst van "man ik wil rise against en 30stm nog zien anders ga ik flippen" maar dat was voor ik wist dat er dingen waren ingestort etc.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja kijk, ik zei zelf ook eerst van "man ik wil rise against en 30stm nog zien anders ga ik flippen" maar dat was voor ik wist dat er dingen waren ingestort etc.


    Uhu, ik heb nog filmpjes gezien van mensen die een beetje lachten met de storm, gewoon omdat ze niet wisten wat er gebeurd was...


    Olive

    Ik ben net thuis van Pukkelpop en jezus wat was het eng zeg. We hebben een tijdje gescholen onder het podium van de Club waar Miles Kane op ging treden en wat we daarna aantrefden op het veld was echt erg omg


    As travars

    Grimshaw schreef:
    Ik ben net thuis van Pukkelpop en jezus wat was het eng zeg. We hebben een tijdje gescholen onder het podium van de Club waar Miles Kane op ging treden en wat we daarna aantrefden op het veld was echt erg omg


    Kan ik geloven :x


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Uhu, ik heb nog filmpjes gezien van mensen die een beetje lachten met de storm, gewoon omdat ze niet wisten wat er gebeurd was...

    Ja, bij ons als het even was gaan liggen, begonnen enkele mensen dingen te roepen etc.
    Alleszins, ik haatte het dat we twee uur hebben moeten wachten tot ze uiteindelijk iets kwamen melden, terwijl ze wél al even een persconferentie hadden gedaan (organisatoren) Wij wisten van niks, wisten totaal niet wat er nu juist ging gebeuren etc.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, bij ons als het even was gaan liggen, begonnen enkele mensen dingen te roepen etc.
    Alleszins, ik haatte het dat we twee uur hebben moeten wachten tot ze uiteindelijk iets kwamen melden, terwijl ze wél al even een persconferentie hadden gedaan (organisatoren) Wij wisten van niks, wisten totaal niet wat er nu juist ging gebeuren etc.


    Dat is inderdaad belachelijk...


    Olive

    Grimshaw schreef:
    Ik ben net thuis van Pukkelpop en jezus wat was het eng zeg. We hebben een tijdje gescholen onder het podium van de Club waar Miles Kane op ging treden en wat we daarna aantrefden op het veld was echt erg omg

    Ben blij dat je ongedeerd bent !

    We wilden trouwens eerst nog naar Chateau, omdat daar een band speelde die we ook wel wilden zien, maar gelukkig hadden we toch besloten naar de andere gegaan.

    En ik ben ook blij dat de jullie (als jullie zijn geweest) ongedeerd zijn!


    As travars

    Grimshaw schreef:
    We wilden trouwens eerst nog naar Chateau, omdat daar een band speelde die we ook wel wilden zien, maar gelukkig hadden we toch besloten naar de andere gegaan.

    En ik ben ook blij dat de jullie (als jullie zijn geweest) ongedeerd zijn!


    Ik zou echt- damn, beginnen huilen van schrik ofzo. Blij dat alles in orde is.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik zou echt- damn, beginnen huilen van schrik ofzo. Blij dat alles in orde is.

    Ik was bijna aan het huilen (cat) terwijl ik niet eens aan de chateau of zo stond.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 16:07 ]

    Authors schreef:
    (...)

    Ik zou echt- damn, beginnen huilen van schrik ofzo. Blij dat alles in orde is.

    Ik ook.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Man echt.Die beelden blijven eng.Ik ben blij dat mijn broer hier eindelijk is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Authors schreef:
    (...)

    Ik zou echt- damn, beginnen huilen van schrik ofzo. Blij dat alles in orde is.


    Ja ik heb nu nog steeds het idee dat ik moet huilen :/ Je staat er zo dichtbij.


    As travars

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Ja ik heb nu nog steeds het idee dat ik moet huilen :/ Je staat er zo dichtbij.

    Ja ik kan het goed geloven.Ik ben blij dat je ongedeerd bent.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Man echt.Die beelden blijven eng.Ik ben blij dat mijn broer hier eindelijk is.

    Ik ben eerlijk gezegd niet blij dat mijn broer hier is. Hij heeft als zijn schrik en woede opgekropt en zit het nu op ons uit te werken. Niet echt een fijne manier van aankomst.