• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik ben eerlijk gezegd niet blij dat mijn broer hier is. Hij heeft als zijn schrik en woede opgekropt en zit het nu op ons uit te werken. Niet echt een fijne manier van aankomst.

    Ja dat kan ik wel geloven.Maar wel beter dan er nooit meer te zijn.Je broer is vast in shock.Hij zal wel bijdraaien.En zoals ik al dacht doet mijn broer alsof er niks is gebeurd.Hoe hij hier toe kwam.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ja dat kan ik wel geloven.Maar wel beter dan er nooit meer te zijn.Je broer is vast in shock.Hij zal wel bijdraaien.En zoals ik al dacht doet mijn broer alsof er niks is gebeurd.Hoe hij hier toe kwam.

    Ja idd, mijn broer vindt het enkel erg dat hij de concerten heeft moeten missen. Ik heb moeten wenen omdat hij zo tegen me uitvloog.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja idd, mijn broer vindt het enkel erg dat hij de concerten heeft moeten missen. Ik heb moeten wenen omdat hij zo tegen me uitvloog.

    Mijn broer heeft maar 2 groepen gezien.
    Als je wilt praten mag je altijd een pb sturen he.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja idd, mijn broer vindt het enkel erg dat hij de concerten heeft moeten missen. Ik heb moeten wenen omdat hij zo tegen me uitvloog.

    Waarschijnlijk wil hij zijn gevoelens niet tonen en doet hij daarom zo. Laat hem even uitrazen, ik weet dat dat niet makkelijk is, maar dat is wel het beste.

    @First; Thanks.
    @Abrazo; Ik ga gewoon van hem wegblijven.

    Eén van zijn vriendinnen is gestorven, ik denk dat ik hetzelfde zou reageren. Het beste is inderdaad wegblijven.


    Olive

    Jezus ben ik blij dat ik eindelijk thuis ben :-)

    Cassiopeiae schreef:
    Jezus ben ik blij dat ik eindelijk thuis ben :-)

    Ik ook.Ik ben ook blij dat je ongedeerd bent.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Cassiopeiae schreef:
    Jezus ben ik blij dat ik eindelijk thuis ben :-)


    CASSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MQKDJFMQKJDFMQ


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    CASSSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MQKDJFMQKJDFMQ

    Echt wat een hel was dat. ><

    First schreef:
    (...)
    Ik ook.Ik ben ook blij dat je ongedeerd bent.

    Bedankt, was jij er ook?

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Echt wat een hel was dat. ><


    Mygod. Jij gaat nooit meer naar Pukkel als men voorspelt dat het gaat regen. Fucking srsly. Nee, jk.


    Olive

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Bedankt, was jij er ook?

    Nee ik ben nog maar 12 dus nee.Mijn broer wel.En die is ook ongedeerd (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Authors schreef:
    (...)

    Mygod. Jij gaat nooit meer naar Pukkel als men voorspelt dat het gaat regen. Fucking srsly. Nee, jk.

    Dat niet gezegd. Ik heb gehoor dat de kans groot is dat er geen Pukkel meer zal zijn maar ok.
    Ik zal even verslag brengen.
    Wij waren dus in de Shelter naar twee bands gaan kijken en toen wij daaruit kwamen was het toch al iets overtrokken. Wij wisten dat het nog wat ging onweren, dat was logisch wegens de temperatuurverschillen van de dagen, maar ok.
    Na die bands gingen wij wat eten en toen trokken we naar de Marquee om P!ATD te zien. En toen begon er dus echt zo'n wind op te zette en werd de lucht echt groen en tsja toen begon het te regenen. Mijn zus en ik hadden net besloten om terug te keren naar de camping om onze tent goed vast te gaan zette. Allemaal goed en wel tot plots de regen gewoon in de Marquee geblazen werd. Dus als reflex ofzo keken een hele hoop mensen naar boven, waaronder ik, en dat dak begon gewoon onnatuurlijk te bewegen. Dus iedereen stormde daaruit, ofja de mensen die dat gezien hadden toch, de helft bleef staan. Ik stond nog geen second in de regen of ik was nat van tietenbeurs tot sokken. Er vielen echt hagelstenen uit de lucht die imens groot waren en die echt zo pijnlijk waren. Dus toen renden we (mijn zus en ik onze andere vriendinnen waren we kwijt) naar zo'n eetkraampjes om daar wat onder te schuilen maar toen moesten we weg van zo'n wicht omdat ze dat wou dichtdoen te toen en toen mochten we in het Ben & Jerry's kraampje daarnaast, alléja, mochten, gewoon daarin gekropen en dan onmiddellijk gebeld en ge'sms't naar onze vriendinnen die gelukkig in de buurt waren en toen dat dus gedaan was vonden we die meteen en gingen we terug naar de camping. Het water kwam op gegeven moment gewoon tot over mijn kuiten, heel mijn schoenen zaten onder de modder en waren gewoon weggezakt en ik had geen extra paar bij. En dan zegen we dat de lichtpaal die bij ons stond ineens weg was. En wij hadden iets van shit. Dus dat is daar ook heel afgezet geweest en wij vermoeden dat daar een dode gevallen is, grillig Toen we bij onze tent kwamen, stond dat heel onderwater, maar gelukkig was onze binnentent nog droog. Dan hadden we eindelijk Isabel tot ons kunnen laten komen, echt was zo'n chaos iedereen liep daar gewoon op van de stress en angst en dan had je van die stomme idioten die mulledronken waren en daar echt zo'n plezier in zagen, jezus aub zeg. Iig, wij hebben onze spullen dan verpakt in vuilniszakken zodat we die niet zo vuil moesten verdragen en dan mochten wij dus bij Isabel blijven aangezien die in Limburg woont. En intussen probeerden wij maar onze ouders te bereiken en alle anderen die wij kenden die daar waren en waar we nog niks van hadden gehoord éh, maar echt dat netwerk ging lam en bijna niks ging door. ik kreeg op een ueur tig tal berichten van bezorgde mensen die vroegen of we ok waren enzo. En tsja toen waren wij al vies en vuil en vol van de modder en moesten wij richting Hasselt zodat we naar richting Isabel konden gaan want de straat was gewoon afgezet. jeetje grillig allemaal.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 16:52 ]

    First schreef:
    (...)
    Nee ik ben nog maar 12 dus nee.Mijn broer wel.En die is ook ongedeerd (:

    Ok gelukkig maar!