• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Daar moeten er veel gewond door zijn geraakt ): Echt, zit je daar eerst te lachen met die storm, krijg je opeens iets op je hoofd.

    Ja.echt moet ook eng zijn.Je kan nergens weg want het zit daar stampvol.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Wow ehm... Harteloos, much? Veel van ons hadden familie of vrienden zitten daar op dat festival en aangezien we om ze geven, is het ons volste recht om ongerust te zijn over hun veiligheid. Toegegeven, er zijn rampen die veel meer doden en gewonden eisen, maar héll daar zat nooit iemand die zo dicht aan ons gerelateerd zijn. En btw, er was ook énorm veel heisa over Japan en zo, dus ik vind dat je a) niet alleen geen recht hebt van spreken als niemand waarom jij geeft op dat festival zijn, maar ook dat je b) helemaal geen gelijk hebt over dat dit zogezegd opgeblazen is.
    Jesus. Sommigen van ons geven wél om onze vrienden, en sorry dat we ons dus daarom een beetje van streek zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Mijn broer is net ontsnapte aan de dood, ik hoor net dat er bijna een boom op hen was gevallen, ze stonden 5 meter verder! Een meisje is die hij kent is geplet onder een platvorm!!!

    Crushed schreef:
    (...)
    Mijn broer is net ontsnapte aan de dood, ik hoor net dat er bijna een boom op hen was gevallen, ze stonden 5 meter verder! Een meisje is die hij kent is geplet onder een platvorm!!!
    Een platvorm? Omg...


    Life is hard and then we die

    Weet je, Bronte, ik vind dat je gewoon je bek moet houden als je toch alleen maar zulke bullshit kan verkopen. Als het je niet interesseert, bol het dan af, maar ga hier niet respectloos en harteloos rond zitten jammeren dat je het "overdreven" vind.

    Crushed schreef:
    (...)
    Mijn broer is net ontsnapte aan de dood, ik hoor net dat er bijna een boom op hen was gevallen, ze stonden 5 meter verder! Een meisje is die hij kent is geplet onder een platvorm!!!

    Wow.Jouw broer heeft echt geluk gehad.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Een platvorm? Omg...


    Wat is een platvorm? ;x

    First schreef:
    (...)
    Wow.Jouw broer heeft echt geluk gehad.

    Idd, en ook vele andere mensen rond die boom die zijn kunnen wegspringen op tijd. Ik was heel erg opgelucht. Maar toch vind ik dat meisje dat is geplet onder die plateau het ergste, dat moet een vreselijke dood zijn...

    Glue schreef:
    (...)

    Wat is een platvorm? ;x

    Een grote, metalen plank of zoiets, je kunt het wel vergelijken met een metalen dak.

    Abrazo schreef:
    Weet je, Bronte, ik vind dat je gewoon je bek moet houden als je toch alleen maar zulke bullshit kan verkopen. Als het je niet interesseert, bol het dan af, maar ga hier niet respectloos en harteloos rond zitten jammeren dat je het "overdreven" vind.

    Ja.Wij geven nog iets om vrienden van mensen hier op Q, om familie van mensen hier op Q ook al kennen we ze niet.Ja er gebeuren ergere dingen maar die zijn aan de andere kant van de wereld en niet zo dicht bij.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Glue schreef:
    (...)

    Wat is een platvorm? ;x


    Life is hard and then we die

    Crushed schreef:
    (...)
    Een grote, metalen plank of zoiets, je kunt het wel vergelijken met een metalen dak.


    ..

    Crushed schreef:
    (...)
    Idd, en ook vele andere mensen rond die boom die zijn kunnen wegspringen op tijd. Ik was heel erg opgelucht. Maar toch vind ik dat meisje dat is geplet onder die plateau het ergste, dat moet een vreselijke dood zijn...

    Ja echt.Zij zal er nu niet zoveel last van hebben gehad maar die laatste 5 seconden moeten voor haar een hel zijn geweest.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    PUKKELxDING schreef:
    (...)


    Euhkee, ik kan het woord niet goed vinden. Het is zoiets als ik had beschreven, snapje?

    Bronte schreef:
    (...)
    Er word gewoon té veel aandacht aan geschonken. Er gebeuren veel meer dingen met meer doden en gewonden en die krijgen nog niet half de aandacht van Pukkelpop. En mijn vrienden gaan inderdaad niet naar festivals. Trouwens, moesten ze er heen gaan zou er nog niet zorgen om maken.

    Ik dacht al dat je eerste reactie was omdat er toch geen vrienden/familie van je daar heen gingen. Maar nu zeg je ook nog als ze toch er heen gingen dat je het toch niet kon schelen?


    Ik wil een tuin vol egels