• De stelling van vandaag luidt:
    We moeten ruimhartig geld geven aan Giro 555 voor de Hongersnood in Afrika

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Crystalflame schreef:
    Ik denk dat er betere methoden zijn om de wereld te verbeteren, hoewel het geen kwaad kan, natuurlijk. (:


    dude, i can move my toes

    Illuminati schreef:
    Oneens.
    Hoe meer mensen er daar dood gaan, hoe minder geld wij in de toekomst uit hoeven te geven.
    Het is toch een bodemloze put daar.

    Zo hard oneens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, zoek eerst eens andere landen die geld genoeg hebben om te geven. Het is áltijd Nederland (en België ) die het geld geeft voor mijn gevoel. En daarbij gaat het naar een corrupt gedeelte van Afrika, dus het geld zal wel in handen van de leiders komen, en dus niet naar de mensen met honger.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:20 ]


    Destroy what destroys you.

    eh, nee :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    het is zo grappig dat sinds wij ´helpen´ daar meer slechte dingen gebeuren...... Je wilt dus iets kleins geven voor iets waar je de oorzaak van bent vind ik zwak....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Padalecki schreef:
    Wow. Ik ben echt geshokt hoe egoïstisch iedereen hier is. Natuurlijk moeten wij daar geld aan geven! Wij zwemmen in het geld (zelfs de wat armeren onder ons hebben een overvloed aan geld als je het met die mensen uit Afrika vergelijkt), wij hebben steeds veel te veel eten en toch zouden wij niets geven? In Afrika leven ook gewoon mensen! Jullie hebben gewoon geluk dat je hier geboren bent en niet ginder, want dan zou je wel anders spreken.

    (Dit is niet naar iedereen gericht hoor, alleen naar die diegene die naar mijn mening onmenselijk hebben gereageerd op dit topic.)

    Edit: Voor verdere misverstanden. "Wij" = de Westerse samenleving.
    De Afrikaanse regering zwemt ook in het geld waarom moeten zij niks aan hun volk geven?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:14 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, er zijn hier ook genoeg mensen die aan honger lijden. Waarom moeten wij ons overbodige geld naar giro 555 sturen, terwijl wij het ook niet zo zeer ruim hebben?


    Ze verwachten van ons dat we aan de mensen in afrika zoveel mogelijk geld sturen, maar wanneer word er eens aan ons gedacht?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:20 ]


    This is me.

    En dan nog iets. Waarom moeten we geld geven aan een hongersnood in Afrika terwijl er in ons eigen landje bezuinigd wordt op de voedselbanken zodat het eigen volk zonder voedsel zit? I just don't get it.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Oneens, want er gaat bijna niets écht naar de mensen in Afrika toe.


    You're beautiful.

    Oneens, ik vind dat we geen geld moeten geven maar het eten en drinken dat we niet meer opeten of -drinken en onze oude kleren ofzo


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHalli17 schreef:
    Oneens, ik vind dat we geen geld moeten geven maar het eten en drinken dat we niet meer opeten of -drinken en onze oude kleren ofzo
    Dat is juist niet goed. We moeten ze lessen etc geven om beter met dit soort situaties om te laten gaan.
    Je moet een land leren vissen ipv de vis geven.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Soundeffect schreef:
    Oneens, want er gaat bijna niets écht naar de mensen in Afrika toe.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ze vragen altijd geld.DAAR HEBBEN ZE NIKS AAN!!!Er zijn toch geen winkels?


    Proud to be part of a fandom

    Ik vind wel dat er geld naar die mensen moet, of voedsel en andere supplementen dan.
    Maar via Giro 555 komt er misschien 1/5 aan. Die oplichters gebruiken derest voor zichzelf en onnodige dingen.
    Eigenlijk een beetje tussenin.


    I believe in nothing but the truth and who we are.