• Mijn zusje gaat voor een halfjaar naar Kopenhagen. Is net bij mijn heel erg zieke opa geweest,om afscheid te nemen. En mijn zusje komt huilend thuis. En dan vertelt ze het hele verhaal,mijn moeder huilen :'( En ik ben maar naar boven gegaan want kon het niet langer aanzien. Nu moet ik ook heel erg huilen. Want mijn zusje zei dat one lievelingsopa er heel slecht aan toe was. Heel erg in de war en heel erg moe. Ja mijn opa heeft longvlieskanker en hij gaat binnenkort dood. Ik zit nu gewoon heel erg te trillen en te huilen. Sorry voor dit topic maar Q. helpt me altijd heel erg! (huil)

    Edit: Ik heb wat afleiding nodig. Weten jullie iets?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:01 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Echt veel sterkte meid.
    Als je wilt praten mag je altijd een pb sturen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Echt veel sterkte meid.
    Als je wilt praten mag je altijd een pb sturen.

    Dankjewel! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat erg zeg! Veel sterkte!


    I was an angel living in the garden of evil

    First schreef:
    Echt veel sterkte meid.
    Als je wilt praten mag je altijd een pb sturen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    First schreef:
    Echt veel sterkte meid.
    Als je wilt praten mag je altijd een pb sturen.


    Save me from myself.

    Aw, arme schat ):
    Ik weet hoe het is, mijn opa is ook gestorven aan longvlieskanker. Veel sterkte en als je wil praten, we zijn er allemaal voor jou.

    Echt heel erg veel sterkte! Ik weet hoe het voelt om een gezinslid, in dit geval mijn vader (overleden) en mijn broer (zie ik overmorgen na 4 maanden weer), heel lang niet te zien. Vreselijk gewoon. Als je wilt praten, kun je me altijd pb'en he. (:
    Maar aan de andere kant -hoe moeilijk het ook is- is het misschien beter voor je opa om te gaan als hij echt heel veel pijn heeft, maar het verlies van een familielid is nooit leuk. Heel veel sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    Abrazo schreef:
    Aw, arme schat ):
    Ik weet hoe het is, mijn opa is ook gestorven aan longvlieskanker. Veel sterkte en als je wil praten, we zijn er allemaal voor jou.

    Bedankt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Poseidon schreef:
    Echt heel erg veel sterkte! Ik weet hoe het voelt om een gezinslid, in dit geval mijn vader (overleden) en mijn broer (zie ik overmorgen na 4 maanden weer), heel lang niet te zien. Vreselijk gewoon. Als je wilt praten, kun je me altijd pb'en he. (:
    Maar aan de andere kant -hoe moeilijk het ook is- is het misschien beter voor je opa om te gaan als hij echt heel veel pijn heeft, maar het verlies van een familielid is nooit leuk. Heel veel sterkte!

    Jij ook heel veel sterkte! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heel veel sterkte, meis! Soms zit het leven gewoon tegen, maar op een gegeven moment zal alles weer goed komen. Ik zal er altijd voor je zijn & je kan altijd met me praten als je dat wilt!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Witchcraft schreef:
    Heel veel sterkte, meis! Soms zit het leven gewoon tegen, maar op een gegeven moment zal alles weer goed komen. Ik zal er altijd voor je zijn & je kan altijd met me praten als je dat wilt!

    Aaah heel lief van je! (heart)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Jij ook heel veel sterkte! (flower)

    Dankje! Maar ik denk dat jij het nu meer nodig hebt dan ik. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dankje! Maar ik denk dat jij het nu meer nodig hebt dan ik. (:

    Hmm ik weet niet ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Hmm ik weet niet ;O

    Jawel hoor, ik zie mijn broer al over twee dagen, jij moet nog een half jaar wachten. Mijn vader is overleden, en bij jou komt het verlies er nog aan.. Echt heel veel sterkte nogmaals. Voor afleiding trouwens, ga eens lekker shoppen, of een gezellige dag met je vriendinnen kan ook geen kwaad. Bezoek eens een pretpark of ga gewoon gamen. Schrijf/teken eventueel alles van je af, dat blijkt ook te helpen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Sterkte
    You can always talk to me
    Tjah, afleiding... Ga films kijken, muziek luisteren, dansen, een rondje door de buurt lopen, gewoon even iets doen dus


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful