• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:05 ]

    Hirasawa schreef:
    Ik snap niet waarom je Jelena gaat haten, laat ze gelukkig zijn en die jongen weet wel wat die doet.

    En ik ben geen fan ofzo, van beide niet, maar ik snap dat gewoon niet. :']



    Jaloersheid kan dodelijk zijn....

    Hale schreef:
    (...)

    Helemaal in het begin heeft hij gezegd dat hij niets met Selena heeft en nog steeds single was.

    Terwijl ze toen al een hele tijd hadden.

    Echt vreemd vind ik dat niet, aangezien er dan van die sicko's gaan zijn die bedreigingen gaan sturen en ze bij 't leven haten, gewoon omdat twee mensen een relatie hebben. Want dat zijn ze, twee jongelui die kennelijk verliefd op mekaar zijn.
    Dan heb ik zoiets van: get over yourselves kids.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik snap hem ook wel, niet iedereen hoeft te weten wat hij doet. en als hij verliefd is op Selena, wees dan blij.

    Ik snap niet, dat je daar boos om kan worden, ik snap wel waarom hij er over loog, niet de hele wereld hoeft het te weten, oke liegen is verkeerd, maar sommige situatie's (Ik weet niet of ik dat goed heb getypt) is het gewoon nodig, misschien wouden ze niet lastig worden gevallen door fans.

    Ik zou blij dat als mijn grootste idool ook een vriendin zal hebben, en dat hij gelukkig is.

    Oke ik snap wel dat liegen verkeerd is, misschien vond hij dat eerst het beste, en dat die toch besloten heeft om de waarheid te vertellen. Ik ben zelf geen fan van hem.
    ik snap wel dat je der boos om bent.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 19:50 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Cool, één hater minder. Al wist ik niet dat je een JB fan was?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben geen fan, maar ik heb respect voor je.


    Life is all about having a good time.

    Goed dat je daarmee bent gestopt en dat je inziet dat selena nog niet zo slecht is! Je vader heeft echt gelijk, je wilt hem toch gelukkig zien.

    Ik wil niet dom overkomen, maar hoe kun je haar en haatmail sturen? Heb je haar email ofzo?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Als je haatmails gaat sturen ben je best wel triest.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Salander schreef:
    Misschien komt er een goed album van als ze zijn hart breekt, net als bij Adele en Anouk. Just sayin'.

    haha (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik snap niet hoe je boos om hem kunt zijn dat hij gelogen heeft. De eerste twee maanden van een relatie zijn nogal onduidelijk. Het zou nogal dom zijn om te zeggen, 'Hé guys, ik date Selena' en drie dagen later is het uit. Natuurlijk gaat hij liegen.


    Olive

    Salander schreef:
    Misschien komt er een goed album van als ze zijn hart breekt, net als bij Adele en Anouk. Just sayin'.


    LolxD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Wat had Jasmine dan gedaan? ;x

    Als je dreigbrieven en mails en shit gaat sturen ben je echt laag bezig, sorry maar dat is mijn mening.
    Als je een echte fan bent moet je respecteren dat hij een vriendin heeft of kan krijgen en dan laat je haar met rust. Want je weet toch dat je hem nooit kan krijgen.
    En ten 3e, je kan em tog niet haten omdat hij gelogen heeft? Sommige artiesten liegen hun hele leven bij elkaar. Ze moeten ook hun privacy hebben. Hoe zou jij je voelen als je 24/7 de paparazzi achter je aanhebt ?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 23:34 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hale schreef:
    (...)

    Helemaal in het begin heeft hij gezegd dat hij niets met Selena heeft en nog steeds single was.

    Terwijl ze toen al een hele tijd hadden.


    sinds wanneer hebben ze dan eigenlijk??

    Je stuurde haar haat-mails!!??

    Knap dat je ermee gestopt bent.


    I was an angel living in the garden of evil