• Ik wist niet zo goed waar ik dit topic moest plaatsten, to be honest. En of ik het wel moest plaatsen. Here it goes:
    Ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik over 4 tot 6 weken opgenomen word in de Viersprong. Dit is een kliniek in Halsteren. Ze focussen vooral op persoonlijkheidsstoornissen. Ik heb dus sinds dinsdag amper geslapen en alleen maar nachtmerries gehad.. Ik vroeg me af of één van jullie ervaringen heeft met de Viersprong of een soortgelijke opvang?

    (flower)


    Visit as many concerts as you can.

    Nee sorry. Maar veel sterkte.(flower)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:38 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog nooit van gehoord...
    Veel sterkte en succes!

    Ik niet maar een vriendin van mij zit in zo'n kliniek in Barendrecht (geloof ik) ,maar zij moet er rond 27 juli weg :W. Ik heb gehoord dat het daar best nog gezellig is. Alleen die vriendin van mij is licht geestelijk gehandicapt, heeft een dwangneurose (is al aardig minder) en bepaalde beelden van dingen die er niet zijn (dat was 1 keer heel creepy). Ook al is ze heel gehecht aan thuis ze heeft zich daar aardig naar haar zin :3. Ik hoop dat dit help ^^ en sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:52 ]


    Shoganai i ne~

    tialdaatje schreef:
    Nee sorry. Maar veel sterkte.(flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ken de viersprong wel, een oude vriendin van mij zat daar. Het is niet eens zo ver weg aangezien ik in Bergen op Zoom woon. Je hoeft er niet bang voor te zijn. Ze zijn er erg lief en ze willen je alleen maar helpen! Komt allemaal goed hoor! <3