• Ik heb Niall Horan na getekend van One Direction.



    Voorbeeld:


    Wat vinden jullie?


    Ik vind hem zelf niet zo heel goed gelukt ofzo :X


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind hem heel goed gelukt alleen vind ik dat gezicht nogal vreemd :x

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 10:58 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik ben liever eerlijk
    Oefenen op het gezicht de rest is goed

    Kon ik maar zo tekenen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Basilisk schreef:
    Ik vind hem heel goed gelukt alleen vind ik dat gezicht nogal vreemd :x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    eerlijk gezegt vind ik het hoofd vreemd ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alleen nog een beetje aan het gezicht werken ,voor de rest is het wel goed (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    BeRavenclaw schreef:
    eerlijk gezegt vind ik het hoofd vreemd ;3


    Ja daarom vind ik hem niet zo goed gelukt (':
    Ik heb echt al tien miljoen keer alles weg gegumt en opnieuw getekend, maar het lukt niet :X


    Ivar Oosterloo.

    Tja. Het gezicht kan veel beter, je moet heel veel op de verhoudingen letten, zoals dat de mondhoeken ongeveer bij de pupillen van de ogen moeten uitkomen en sommige lijnen minder dik moeten dan anderen. Let ook goed op je schaduwen.


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    Tja. Het gezicht kan veel beter, je moet heel veel op de verhoudingen letten, zoals dat de mondhoeken ongeveer bij de pupillen van de ogen moeten uitkomen en sommige lijnen minder dik moeten dan anderen. Let ook goed op je schaduwen.


    comfort in c h a o s

    BeRavenclaw schreef:
    eerlijk gezegt vind ik het hoofd vreemd ;3


    Ex astris, sciencia

    Je moet beter op de verhoudingen letten, vooral in het gezicht. Bij de rest van je tekening moet je iets meer op de diepte en contrasten letten, zodat dat wat echter uitkomt.
    Probeer anders eens de buitenste lijnen van het gezicht over te trekken van een foto, zodat je in elk geval de goede gezichtsvorm hebt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik vind alles goed gelukt, behalve het gezicht zoals de meeste zeggen :x
    mijn tips: de ogen iets groter, de wenkbrauwen een andere vorm, de neusbrug is een beetje scheef en dun en de mondhoeken kunnen iets meer omhoog zodat hij meer lacht.
    ik vind dat je de rest heel mooi hebt gedaan!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Taize schreef:
    Je moet beter op de verhoudingen letten, vooral in het gezicht. Bij de rest van je tekening moet je iets meer op de diepte en contrasten letten, zodat dat wat echter uitkomt.
    Probeer anders eens de buitenste lijnen van het gezicht over te trekken van een foto, zodat je in elk geval de goede gezichtsvorm hebt.


    dat overtrekken word moeilijk, want ik teken het uit mijn hoofd van een foto van mn pc.
    dus ik kan moeilijk op mijn beeldscherm gaan tekenen (A)


    Ivar Oosterloo.

    je verhoudingen kloppen niet echt, en de houding van de stift in zijn hand en handgreep is ook zeer raar.

    wat altijd helpt, apart anatomieën schetsen en bestuderen. van de spieren eronder en pezen etc, dan begrijp je welke pezen werken eronder, en met die pezen in gedachte werk je natuurlijker.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.