• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:05 ]

    Komaan mensen verwijt me die haatmails niet meer

    Hale schreef:
    (...)

    Ik wou hem beschermen. Dat hem niet weer zo iets als Jasmine zou gebeuren.
    Maar ik ben in gaan zien dat Selena beter is dan Jasmine.

    Aha oke maar ik vind et wel goed dat je gestopt bent daarmee.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    heel goed dat je bent gestopt
    ookal snapte ik niet waarom je bent begonnen,
    als mijn idool een vriendin zou krijgen ja ik zou jaloers en alles zijn maar dit vind ik wel ver gaan.. -mijn mening-


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Laat die mensen lekker --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Denk maar gewoon niet meer.


    We're all mad here.

    Respect! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik erger me aan je Nederlands.
    Ik haten, driegde etc...

    Enfin, die domme tienersterretjes boeien me niet, de enige tienerster waar ik respect voor heb is Dakota Fanning, omdat ze gewoon écht talent heeft.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik snap niet dat je je daar over opwindt eerlijk gezegd, je kan er toch niets aan doen.
    ik bedoel, bekommer je om je eigen vriendje ofzo.
    Trouwens wie zegt er dat Selena hem moet kwetsen? Kan omgekeerd net zo goed..
    mensen kwetsen nu eenmaal.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:56 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vond Jelena altijd geweldig, echt geweldig. Ik was superblij voor Justin. Tot ik een artikel las van xoxoplb, misschien ken je het, misschien niet; http://prettylittlebitches.wordpress.com/2011/04/23/jelena-exposed-the-timeline/. Toen ik dat las, zakte al mijn vertrouwen in Jelena in. Ik vind het jammer, maar wat ze daar zeggen is niet zomaar iets, het klinkt als harde waarheid. Ik geloof niet meer in Jelena, maar ik haat ze niet. Selena heb ik eigenlijk nooit echt gemogen, maar omdat Justin met haar date, voelde ik me verplicht om haar aardig te vinden. Dat was natuurlijk onzin, maar zo voelde het wel voor mij.


    Shit happens.

    Hale schreef:
    (...)

    Ze is vreemd gegaan met ene Jinsu.

    Vraag me niet wie dat is


    Hij is echt fucking hot, srsly.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mensen doe normaal alsjeblieft. Justin Bieber is gewoon een jongen en hij heeft iets met Selena Gomez, LIVE WITH IT.Ik vind het zo vreemd dat alle beliebers hun ''gevoelens'' over de relatie moeten uiten. Je hebt helemaal niets te uiten, het is zijn leven.


    Here & Now

    Hephaistos schreef:
    Ik vond Jelena altijd geweldig, echt geweldig. Ik was superblij voor Justin. Tot ik een artikel las van xoxoplb, misschien ken je het, misschien niet; http://prettylittlebitches.wordpress.com/2011/04/23/jelena-exposed-the-timeline/. Toen ik dat las, zakte al mijn vertrouwen in Jelena in. Ik vind het jammer, maar wat ze daar zeggen is niet zomaar iets, het klinkt als harde waarheid. Ik geloof niet meer in Jelena, maar ik haat ze niet. Selena heb ik eigenlijk nooit echt gemogen, maar omdat Justin met haar date, voelde ik me verplicht om haar aardig te vinden. Dat was natuurlijk onzin, maar zo voelde het wel voor mij.


    Dat artikel.

    0_0

    Boh, jij bent laag met je haatmails..


    Me so good.

    Sweden schreef:
    Boh, jij bent laag met je haatmails..


    Ik heb al gezegd.

    Verwijt me die haatmails niet meer...

    Hale schreef:
    (...)

    Ik heb al gezegd.

    Verwijt me die haatmails niet meer...

    Uh, ik mag toch zeker mijn mening uiten, ofniet.


    Me so good.