• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:05 ]

    Dejavu schreef:
    Als je haatmails gaat sturen ben je best wel triest.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hale schreef:
    (...)

    Helemaal in het begin heeft hij gezegd dat hij niets met Selena heeft en nog steeds single was.

    Terwijl ze toen al een hele tijd hadden.

    Is het serieus zo erg dat hij daar over gelogen heeft. Kom op zeg het is ook maar een mens. Hij wou haar waarschijnlijk gewoon even voor zichzelf hebben zonder al die gillende fans en paparazzi over hun heen te krijgen.

    Hij is een mens, net als jij en ik, en iedereen liegt. Dus waarom zou hij niet over zo iets mogen liegen? Het is nou niet bepaald een grote of erge leugen. Het zou toch wel uitkomen, dat wist hij ook wel. Hij wou gewoon nog even wat privacy.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hilton schreef:
    Wat had Jasmine dan gedaan? ;x


    Ze is vreemd gegaan met ene Jinsu.

    Vraag me niet wie dat is

    Bjerg schreef:
    Als je dreigbrieven en mails en shit gaat sturen ben je echt laag bezig, sorry maar dat is mijn mening.
    Als je een echte fan bent moet je respecteren dat hij een vriendin heeft of kan krijgen en dan laat je haar met rust. Want je weet toch dat je hem nooit kan krijgen.
    En ten 3e, je kan em tog niet haten omdat hij gelogen heeft? Sommige artiesten liegen hun hele leven bij elkaar. Ze moeten ook hun privacy hebben. Hoe zou jij je voelen als je 24/7 de paparazzi achter je aanhebt ?


    Ik wou hem beschermen. Dat hem niet weer zo iets als Jasmine zou gebeuren.
    Maar ik ben in gaan zien dat Selena beter is dan Jasmine.

    Je kan me niet wijs maken dat JIJ nooit heb gelogen voor je eigen best wil?


    Some angels have no wings.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Is het serieus zo erg dat hij daar over gelogen heeft. Kom op zeg het is ook maar een mens. Hij wou haar waarschijnlijk gewoon even voor zichzelf hebben zonder al die gillende fans en paparazzi over hun heen te krijgen.

    Hij is een mens, net als jij en ik, en iedereen liegt. Dus waarom zou hij niet over zo iets mogen liegen? Het is nou niet bepaald een grote of erge leugen. Het zou toch wel uitkomen, dat wist hij ook wel. Hij wou gewoon nog even wat privacy.


    Ja en die prive verdien hij ook.


    Maar waarom liegen....

    Dat vertrouwen dat ik in hem had moet nu weer opnieuw terug komen.

    Louisaaa schreef:
    Je kan me niet wijs maken dat JIJ nooit heb gelogen voor je eigen best wil?


    Nee!

    Ja ik heb 1 keer gezegd dat ik om 9 uur thuis was in plaats van 10 uur.

    Maar verder heb ik nog nooit gelogen.

    Kijk weetje, ik snap serieus waarom hij er over loog. Sorry je gedraagt je nu ook als of het je beste vriend is. Nee dat is hij niet, hij is iemand die muziek maakt en optreed en een prive leven heeft. Accepteer dat, je moet je is verplaatsen jij bent justin en justin is jou en stuurt haar mails. Dat zou je echt laag vinden of niet? Nou ik wel! Het is ook maar een mens


    Some angels have no wings.

    Sorry, maar ik vind (mijn mening) het gewoon laag dat je zoiets doet. Artiesten hebben ook een hart (ookal lijkt het soms alsof dat niet zo is) en dus ook gevoelens. Ze zijn geen robots die alleen maar optreden en aan fanservice doen.
    Ik vind trouwens niet dat hij heeft gelogen, maar haar juist heeft beschermd en fans moeten blij zijn dat ze fan zijn van iemand die om anderen geeft en daarvoor wilt gaan "liegen".
    Wees blij dat je van mening verandert bent, want dat laat zien dat je volwassener dan andere fans bent.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Louisaaa schreef:
    Kijk weetje, ik snap serieus waarom hij er over loog. Sorry je gedraagt je nu ook als of het je beste vriend is. Nee dat is hij niet, hij is iemand die muziek maakt en optreed en een prive leven heeft. Accepteer dat, je moet je is verplaatsen jij bent justin en justin is jou en stuurt haar mails. Dat zou je echt laag vinden of niet? Nou ik wel! Het is ook maar een mens


    Ik begrijp het nu ook hij was bang en had angst.

    En hij is inderdaad niet mijn beste vriend maar hij heeft me gesteunt in hele moeilijke tijden met zijn muziek Moeilijk uit te leggen.

    En het komt voor mij over dat juilie me nog steeds verwijten dat ik die mails gestuurd heb.

    Terwijl ik al heb gezegd dat ik me de ogen uit mijn kop schaam voordat...

    Meid ik snap het, muziek geeft ook kracht op een bepaalde manier. Maar je kan je aan een persoon hechten of de muziek.
    Het leven is oneerlijk. Maar iemand stalken met haatmails en die dingen, is echt heel erg. Ik ben zelf ook gestalkt geloof me bij mij was het 1 persoon. bij Selena zijn het duizende. Dat gun je niemand


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Meid ik snap het, muziek geeft ook kracht op een bepaalde manier. Maar je kan je aan een persoon hechten of de muziek.
    Het leven is oneerlijk. Maar iemand stalken met haatmails en die dingen, is echt heel erg. Ik ben zelf ook gestalkt geloof me bij mij was het 1 persoon. bij Selena zijn het duizende. Dat gun je niemand


    Precies!

    Ik snap het echt. En als ik de tijd terug kon draaien dan had ik het ook gedaan.

    Ik ben bezig hoe ik het goed met haar kan maken. Ik denk dat ik iets in elkaar ga knutselen en dat na haar fanadres ga sturen...

    Twingo schreef:
    ik heb respect voor je, ik geef toe, ik haatte selena eerst ook, en ik geef toe, ik heb nog steeds het idee dat ze Justin alleen maar heeft voor de publiciteit, maar als Justin er gelukkig van word kan ik er niks aan doen.


    Danke(l)

    Nee ik denk dat ze echt van elkaar houden.

    ten eerste vindt ik dat van die haatmails echt heel gemeen van je, want Selena was ook maar een persoon. En als je zoveel van Justin houdt wens je hem toch liefde toe? Dan maakt het niet uit met wie. Ik ben niet zo'n fan meer, maar mij maakte het niet veel uit. Selena moet ook maar al die haat zien te verwerken.