• Hey,
    ik vraag me af hoe jullie over het onderwerp Polygamy denken.
    Er word niet veel over gepraat, en ik denk dat het wel belangrijk is als daar een story over komt.

    Ik wil alleen eerst weten hoe mensen erover denken voordat ik een story erover ga beginnen. Ik sta altijd open voor andere religies en ik hoop dat jullie dat ook zijn. Dus...

    Let me know!


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Mag ik vragen wat dat is?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Mag ik vragen wat dat is?

    Dat je meerder partners hebt

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat daar een specifieke story over nodig is :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als iemand er een verhaal over wil schrijven, lekker doen dan. Maar ik vind niet dat er per se een story over moet komen, ik ga het namelijk toch niet lezen. Ik heb een hekel aan dat soort gezeik, want ik vind het persoonlijk nergens op slaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taize schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat daar een specifieke story over nodig is :x


    comfort in c h a o s

    Oke gelijk duidelijk XD

    Maar het zou dan even ter informatie niet over de relaties zelf gaan maar over het gezinsleven dat de kinderen ervaren.


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Ik kijk vaak naar sister wives, dat komt op hetzelde neer. Dus waarom een story?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Polygamy moeten die mensen zelf weten, maar het is in ieder geval niets voor mij. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het ziek :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou oke... Bedankt, denk ik, voor die reacties. Ik ga er dus niet aan beginnen


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Romanian schreef:
    Als iemand er een verhaal over wil schrijven, lekker doen dan. Maar ik vind niet dat er per se een story over moet komen, ik ga het namelijk toch niet lezen. Ik heb een hekel aan dat soort gezeik, want ik vind het persoonlijk nergens op slaan. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.