• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:05 ]

    Hale schreef:

    Over Jelena.

    Eerst haten ik het. Ik haten dat hij met Selena had. Ik was er heilig van overtuigd dat zij zijn hart zou breken. Net zoals Jasmine dat gedaan had. Ik stuurde Selena haatmails en ging de roddels geloven.
    'Er zit een patroon in haar vriendjes'. 'Ze gebruikt Justin' ETC ETC. Die roddels zorgden ervoor dat ik haar nog meer ging haten. Het driegde uit de hand te lopen en toen mijn vader zie 'Wil je Justin gelukkig zien of wil je hem kapot zien gaan'. Ik ben daar over na gaan denken en heb besluiten dat ik niets liever wil dan dat die jongen gelukkig is en Selena ook ze is een top meid.

    Ik ben nog steeds boos op hem omdat hij gelogen heeft.
    Maar waarschijnlijk heeft hij het gewoon uit angst gedaan.


    Ik zit niet te wachten op rot reacties. Als het je niets kan schelen dan reageer niet.


    Last van schizofrenie ofzo?
    En wauw, waar maakte jij je druk om, die gozer kan echt wel zijn eigen boontjes doppen.

    Sommigen fans draaien echt door, die mensen zijn ook maar mensen, het enige is dat ze 'talent' hebben, maar daarom zijn ze nog geen Goden of iets in die richting.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lieve, lieve Hale. Waarom ben je boos op hem? Omdat hij zijn liefde beschermde? Ja, hij heeft gezegt dat hij niks voor haar voelde toen het wel zo was, maar daar kun je toch niet boos op zijn? Die jongen probeert ook enkel zijn privé leven te redden, voor zover dat nog kan. Dat kun je hem toch niet kwalijk nemen? Justin is ook niet blind, hij wist dat Selena zou worden bedreigt, vervloekt en gehaat. Hij deed het voor zijn lief. Als jij Justin was, had je toch hetzelfde gedaan?

    Daarnaast, er valt niets te oordelen over zijn vriendinnetjes. Jij en de rest, kennen jullie zijn vriendinnetjes? 'Ja ze komen arrogant/fake/dominant over'. Maar als iemand écht fan is van Justin, vertrouwt die wel op hem, dat hij weet wat het beste is.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 10:59 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Lieve, lieve Hale. Waarom ben je boos op hem? Omdat hij zijn liefde beschermde? Ja, hij heeft gezegt dat hij niks voor haar voelde toen het wel zo was, maar daar kun je toch niet boos op zijn? Die jongen probeert ook enkel zijn privé leven te redden, voor zover dat nog kan. Dat kun je hem toch niet kwalijk nemen? Justin is ook niet blind, hij wist dat Selena zou worden bedreigt, vervloekt en gehaat. Hij deed het voor zijn lief. Als jij Justin was, had je toch hetzelfde gedaan?

    Daarnaast, er valt niets te oordelen over zijn vriendinnetjes. Jij en de rest, kennen jullie zijn vriendinnetjes? 'Ja ze komen arrogant/fake/dominant over'. Maar als iemand écht fan is van Justin, vertrouwt die wel op hem, dat hij weet wat het beste is.


    Je hebt gelijk echt je hebt echt gelijk.

    Endure schreef:
    (...)

    Last van schizofrenie ofzo?
    En wauw, waar maakte jij je druk om, die gozer kan echt wel zijn eigen boontjes doppen.

    Sommigen fans draaien echt door, die mensen zijn ook maar mensen, het enige is dat ze 'talent' hebben, maar daarom zijn ze nog geen Goden of iets in die richting.


    ???

    Hale schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk echt je hebt echt gelijk.

    Dat berichtje was, by the way, niet alleen naar jou. Maar naar álle Beliebers. Vandaar dat ik 'm dikgedrukt heb gemaakt :Y)


    Let it come and let it be

    Ik snap dat haat gedoe niet zo. Als hij er gelukkig mee is dan is dat leuk voor hem (:
    Het is trouwens 'ik haatte', niet 'ik haten'.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hale schreef:
    (...)

    Dat artikel.

    0_0

    Vindt je het slecht?


    Shit happens.

    Dat je dat nu al door hebt?


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik snap niet hoe je iemand kan haten/adoreren dat je niet kent O.o al ingewikkeld genoeg in real life maybe?

    maar toch, proficiat vr jou I guess?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PRIVACY heet zo iets ze zijn 17 hij wilt ook een vriendin hebben zonder dat ze steeds met de dood wordt bedreigt en voor hoer uit wordt gescholden.-_-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    *Singing the "Somebody's gone srsly mad overhere"-song*. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Mooi dat je bij zinnen bent gekomen dan :)


    Life is hard and then we die

    Hephaistos schreef:
    (...)
    Vindt je het slecht?


    Nee maar nu ga ik weer nadenken.

    Wat ik niet moet doen.