• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Moet ik morgen ook nog mee doen met die clue?


    -

    Fawkes schreef:
    (...)

    vandaag ging ie om 10 uur open, maar officieel kan het vanaf 12 uur 's nachts zijn.


    ShitShitShit
    ik mag nooit zo laat (of vroeg) op mijn laptop D:
    Kga probere ma k denk dak zal moete wachte tot oktober ):


    Cool, neat, swell -Cry

    Basilisk schreef:
    (...)

    Low, je bent al te laat, de eerste registratie dag is al om. Je moet tot morgen wachten :Y)

    D: *scheld*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    youleftme schreef:
    Moet ik morgen ook nog mee doen met die clue?


    Nee ^^

    Dit topic is echt super. _O_ Helpt erg goed (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fawkes schreef:
    (...)

    vandaag ging ie om 10 uur open, maar officieel kan het vanaf 12 uur 's nachts zijn.

    8D *zit hoop*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fawkes schreef:
    (...)

    voor zover ik kan lezen is één keer genoeg. Omdat je al je gegevens al hebt ingevuld dan, het zou stom zijn als je dat zeven keer zou moeten doen, want dan zou je in theorie ook alle 5 de inlognamen kunnen hebben. Dus één keer is genoeg.

    Mooi :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fawkes schreef:
    (...)

    voor zover ik kan lezen is één keer genoeg. Omdat je al je gegevens al hebt ingevuld dan, het zou stom zijn als je dat zeven keer zou moeten doen, want dan zou je in theorie ook alle 5 de inlognamen kunnen hebben. Dus één keer is genoeg.


    Je kan er altijd één voor mij aanmaken n.n


    Cool, neat, swell -Cry

    Herabera schreef:
    (...)

    Je kan er altijd één voor mij aanmaken n.n


    Ik weet dus niet of het mogelijk is om voor verschillende mensen een account aan te maken, of dat ze ook rekening houden met het IP adres.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ik weet dus niet of het mogelijk is om voor verschillende mensen een account aan te maken, of dat ze ook rekening houden met het IP adres.


    -_- hmf
    pretbedervers! Dan maar kamperen naast mijn laptop en liters koffie drinken


    Cool, neat, swell -Cry

    Jeeee! Ik heb de mail gekregen en mijn account geactiveerd ^^
    Pottermore can begin :Y)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:23 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    kan er iemand mij zeggen om hoe laat morgen dat Pottermore ding begint? Zet ik mijn wekker even :Y) ik sliep nog vanmorgen & heb het dus gemist :X


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Basilisk schreef:
    Jeeee! Ik heb de mail gekregen en mijn account geactiveerd ^^
    Pottermore can begin :Y)

    Moet.Pottermore. o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Barcalonista schreef:
    kan er iemand mij zeggen om hoe laat morgen dat Pottermore ding begint? Zet ik mijn wekker even :Y) ik sliep nog vanmorgen & heb het dus gemist :X


    Het verschilt per dag wanneer de clues kunnen verschijnen. Niemand weet het.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Het verschilt per dag wanneer de clues kunnen verschijnen. Niemand weet het.


    Oké thanks (: een week lang mijn laptop niet meer uitzetten dus xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3