• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Ecanus schreef:
    Ik ben nu al aan het opzoeken wat mogelijke antwoorden op mogelijke vragen kunnen zijn.. Hoe sneu is dat? x'D

    Hm, aardig sneu =P

    Zullen we anders met elkaar afspreken dat we elkaar gaan helpen als de clue online staat, en dat we dan het antwoord hier zetten zodat iedereen kan registreren?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Fawkes schreef:
    (...)

    De clue komt op verschillende tijdstippen. Er is geen touw aan vast te knopen wanneer dat is. Dat kan 4 uur 's ochtends zijn of 8 uur 's avonds.. En verdwijnt weer als alle plekken van die dag bezet zijn.


    Oh ok bedankt ! ik zal dan maar eens goed uitkijken (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik hoef me nu niet meer te registreren enzo, maar ik ga wel de clue proberen te raden en alles (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oppugno schreef:
    (...)
    Hm, aardig sneu =P

    Zullen we anders met elkaar afspreken dat we elkaar gaan helpen als de clue online staat, en dat we dan het antwoord hier zetten zodat iedereen kan registreren?


    Oh dat vind ik een heel goed idee, ik ben altijd al slecht geweest in zo'n dingen (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Herabera schreef:
    ik denk dat ik effe het 2de boek ga herleze...
    de derde dag moet ik kunne, da boek heb ik duizend keer geleze en de film een miljoen keer gezien

    okee ik overdrijf


    Herlezen hoeft niet. Je moet er alleen rekening mee houden dat ze gaat vragen naar een getal. zoals vandaag vroeg ze naar een aantal soorten vogels(in dit geval waren dat er 5) en dat moest je vermenigvuldigen met 49 dus het antwoord werd 245. Zoiets zal ze ook hebben voor de volgende 6 boeken.

    Fawkes schreef:
    (...)

    Herlezen hoeft niet. Je moet er alleen rekening mee houden dat ze gaat vragen naar een getal. zoals vandaag vroeg ze naar een aantal soorten vogels(in dit geval waren dat er 5) en dat moest je vermenigvuldigen met 49 dus het antwoord werd 245. Zoiets zal ze ook hebben voor de volgende 6 boeken.

    Ik denk dat ze morgen gaan vragen hoeveel boeken Gladjanus Smalhart heeft geschreven of zo c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hoeveel mensen waren er versteend????? FuckFuckFuck


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik vind persoonlijk dat het ieder voor zich moet zijn. ;x
    Of dat je de antwoorden erop zet als de clue er al een tijdje opstaat, maar niet openlijk in dit topic dan, dan is het niet meer leuk voor diegenen die nog willen zoeken.


    All was well.

    Prongs schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze morgen gaan vragen hoeveel boeken Gladjanus Smalhart heeft geschreven of zo c:


    en dat is??? OmgOmgOmg
    oww okey ik zoek het wel op n.n

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:58 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Herabera schreef:
    (...)

    en dat is??? OmgOmgOmg
    oww okey ik zoek het wel op n.n

    12 volgens HPwiki c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Phenomena schreef:
    (...)

    Oh dat vind ik een heel goed idee, ik ben altijd al slecht geweest in zo'n dingen (:

    Okay!
    Maar dan vind ik wel, dat áls je het antwoord wilt weten je ook het antwoord neer moet zetten en niet alleen moet kijken... Dan is het nogal lullig. En dan kan je de keuze maken of je wel wilt kijken of niet!

    @Herabera: Pfffff... Hermione, het vriendinnetje van Percy, die jongen met die camera, die ene van die slang, de geest...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Memento schreef:
    Ik hoef me nu niet meer te registreren enzo, maar ik ga wel de clue proberen te raden en alles (krul)


    ja ik ook, omdat het leuk is!

    Ik heb de mail ontvangen, joepie! : D


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    Ik heb de mail ontvangen, joepie! : D


    -boks- :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Eos schreef:
    Ik heb de mail ontvangen, joepie! : D

    Omg, dat wil ik ook, gefeliciteerd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...