• Het was nog drie weken voordat de zomervakantie begon en het laatste huiswerk was opgegeven. Ik was net klaar, en ik was - zoals altijd in mijn vrije tijd - aan het spelen op mijn keyboard. 'Mabel, kom even naar beneden!' riep mijn vader vanaf beneden. 'Ik kom al.' zuchtte ik. Ik drukte mijn keyboard uit stond op van mijn stoel. Ik liep de trap af en zag mijn ouders aan de tafel zitten met allerlei papieren rond hen heen. 'Kom even zitten.' Ik ging tegenover ze zitten en maakte het me comfortabel. 'We moeten je wat vertellen, we gaan verhuizen.' rolde er uit mijn moeders mond. Ik keek ze met grote ogen aan, VERHUIZEN?! 'Het is hier niet in de buurt.' Oke, jammer. Veel mensen zou ik niet missen, het zou misschien aan de andere kant van het land zijn, maar dan kon ik nog gewoon met de trein hierheen. 'We hebben een camping gekocht.' mijn mond viel open. 'In Frankrijk.' Ik moest me vasthouden om niet van mijn stoel te vallen. 'Jullie maken een grapje, toch?' Ze keken elkaar aan, en keken toen weer naar mij en schudde tegelijk hun hoofd. 'Dit menen jullie niet.' zei ik terwijl ik mijn hoofd schudde. 'Jullie zijn niet te geloven.'

    En vanaf toen, begon de ellende op onze 'prachtige' camping.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 20:19 ]


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Is het met Justin Bieber? Of One Direction?
    Maar ik ga het zeker weten lezen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    Is het met Justin Bieber? Of One Direction?
    Maar ik ga het zeker weten lezen :)

    Idunno it isn't my story


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    iTwieber schreef:
    (...)
    Idunno it isn't my story


    I know. Ik zal het wel zien.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,