• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Fawkes schreef:
    (...)

    zou fucked up lullig zijn, mag je m eerder testen, krijg je de mail een dag voor the grand opening xD

    Ze weten nog niet wanneer in Oktober het open gaat. Het kan even goed de 31ste zijn, dan heb je hem nog altijd een maand op voorhand. :Y)


    All was well.

    Ik heb m'n account geactiveerd en nu staat er dit:

    To ensure the exciting world of Pottermore is as magical as possible, a million lucky registrants will be given early access to the site to help us shape the experience before the site is open to all in October. If you are selected, please keep checking your inbox, because from 31st July you will receive an email granting you early access to Pottermore!

    Apophis schreef:
    Ik heb m'n account geactiveerd en nu staat er dit:

    To ensure the exciting world of Pottermore is as magical as possible, a million lucky registrants will be given early access to the site to help us shape the experience before the site is open to all in October. If you are selected, please keep checking your inbox, because from 31st July you will receive an email granting you early access to Pottermore!

    Dus nu is het alleen maar afwachten om te zien of je een welkoms e-mail krijgt!


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ze weten nog niet wanneer in Oktober het open gaat. Het kan even goed de 31ste zijn, dan heb je hem nog altijd een maand op voorhand. :Y)

    halloween, fijn... krijgen we dan ook meteen onze ontmoeting met de trol op de toiletten?xD

    Gringotts schreef:
    (...)
    Dus nu is het alleen maar afwachten om te zien of je een welkoms e-mail krijgt!


    Inderdaad! Nog meer wachten :S
    Het is wel vreemd. Mijn zus had zich eerder geregistreerd, maar ik heb eerder die mail gekregen...

    Gelukkig had m'n vriendin mijn mail opgegeven want ik kwam zelf niet verder dan klik op ''journey'' wat niet lukte. -.- Anders was ik nu nog bezig geweest.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Fawkes schreef:
    (...)
    halloween, fijn... krijgen we dan ook meteen onze ontmoeting met de trol op de toiletten?xD


    10 points to Fawkes :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Fawkes schreef:
    (...)
    halloween, fijn... krijgen we dan ook meteen onze ontmoeting met de trol op de toiletten?xD


    Dat zou wel fet zijn


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Kan iemand mij het ff uitlegen want ik snap er niks van D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    Kan iemand mij het ff uitlegen want ik snap er niks van D:


    Low, je bent al te laat, de eerste registratie dag is al om. Je moet tot morgen wachten :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Jeay ik heb de mail _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    BeRavenclaw schreef:
    Kan iemand mij het ff uitlegen want ik snap er niks van D:


    wat moet je weten ^^

    Mail en ingelogd! :'D


    -

    Hoe moet ik die clue nu raden :'D Ik heb maar één boek, lol'd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    youleftme schreef:
    Mail en ingelogd! :'D


    Ik.Wil.Nog.Steeds.Die.***.Mail. (cat) -jaloers-


    Every word written is a victory against death | Michel Butor