• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Apophis schreef:
    (...)

    Mensen pleuren waarschijnlijk het antwoord toch wel hier neer, en anders kan je het altijd nog opzoeken op internet, op de HP wiki ofzo.


    Niet alles is daar op te vinden, ik zocht er eerst ook, en toen kwam ik er poas schter dat ik het boek hier had ligge.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    youleftme schreef:
    (...)
    Hmm is waar, damn ik kijk zo uit naar pottermore :'D


    Me too! *kijkt boos naar mailbox*

    Ik.Wil.Mail. (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    Oké, ik snap er geen **** van (cat)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Je kan vandaag niet meer registeren!

    Sorry, Day 1 registration is now closed Those of you who would like the chance to gain early access to Pottermore must find The Magical Quill and then submit their registration details. Each day, from 31 July to 6 August, a clue will be revealed here. Solve the clue and you will be taken to The Magical Quill. Be quick, The Magical Quill won’t be there for long and registration will only be open while spaces are still available each day.

    maaaaaaaaaail kom nou, ik ga echt huilen zo! :'(


    -

    Basilisk schreef:
    (...)

    Me too! *kijkt boos naar mailbox*

    Ik.Wil.Mail. (cat)


    alsje die mail hebt schiet je nog niks op, dan moet je wachten op een volgende mail die pas na alle clues komt, als ik het goed heb begrepen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Prongs schreef:
    (...)
    Zorg dat je in een potterhead chat bent, dan krijg je het antwoord binnen 2 sec x:

    Waar kan je die chat vinden? :Y)


    All was well.

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    alsje die mail hebt schiet je nog niks op, dan moet je wachten op een volgende mail die pas na alle clues komt, als ik het goed heb begrepen.


    Serieus? Shitt!! Ik ga zaterdag op vakantie... :(

    Apophis schreef:
    (...)

    Serieus? Shitt!! Ik ga zaterdag op vakantie... :(

    Die mail kan weken duren voor hij aankomt...


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Waar kan je die chat vinden? :Y)

    OP Tumblr verschijnen er altijd wel c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Die mail kan weken duren voor hij aankomt...


    Let's hope so... :(

    Apophis schreef:
    (...)

    Let's hope so... :(

    Er staat op de Pottermore website dat het kan duren van 31 juli tot 30 September. :3


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Er staat op de Pottermore website dat het kan duren van 31 juli tot 30 September. :3


    zou fucked up lullig zijn, mag je m eerder testen, krijg je de mail een dag voor the grand opening xD

    Ik ging douchen, ik kom terug en wat heb ik; Mail van Pottermore. *-*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb de mail!!! *happy face*