• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Basilisk schreef:
    (...)

    Omg, die is leuk <3

    Ja he, ik vind hem wel vet :'D


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja he, ik vind hem wel vet :'D


    Ik ben WizardPatronus126, maar ik vind die van jouw cooler dan die van mij (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik ben WizardPatronus126, maar ik vind die van jouw cooler dan die van mij (cat)


    Omg, die van jou is leuk, ik ben CastleMist72


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Omg, die van jou is leuk, ik ben CastleMist72



    Ik vind die van jouw wel funny :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)


    Ik vind die van jouw wel funny :Y)


    Nee, ik vind hem echt niet leuk maar het was de beste die er tussen zat. Haha, ik ga morgen gewoon weer mee doen met de clue hoor


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Nee, ik vind hem echt niet leuk maar het was de beste die er tussen zat. Haha, ik ga morgen gewoon weer mee doen met de clue hoor


    Stiekem moet je je gewoon steeds weer gaan registeren totdat er een leuke username tussen dat lijstje zit :Y)

    Maar ik ben benieuwd wat de clue van morgen word (krul)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik ben SilverFirebolt39 haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ik ben WizardPatronus126, maar ik vind die van jouw cooler dan die van mij (cat)

    Hmm die is ook wel leuk hoor! ;o


    -

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Omg, die van jou is leuk, ik ben CastleMist72

    oeh die is ook vet, ik ben LumosHeart68!


    -

    Basilisk schreef:
    (...)

    Stiekem moet je je gewoon steeds weer gaan registeren totdat er een leuke username tussen dat lijstje zit :Y)

    Maar ik ben benieuwd wat de clue van morgen word (krul)


    Ze zeiden dat die ook moeilijk is, zoals vandaag, maar dat het steeds ietsjes makkelijker word. Ik pakte meteen het boek dat naast mijn bed lag en begon te tellen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Ze zeiden dat die ook moeilijk is, zoals vandaag, maar dat het steeds ietsjes makkelijker word. Ik pakte meteen het boek dat naast mijn bed lag en begon te tellen.


    De clues verschillen... Clue 1 en 3 zijn moeilijker (hoewel deze makkelijk was) en Clue 4 en 7 moeten makkelijker zijn

    Fawkes schreef:
    (...)

    De clues verschillen... Clue 1 en 3 zijn moeilijker (hoewel deze makkelijk was) en Clue 4 en 7 moeten makkelijker zijn[/quote

    Neen, clue 1 tot 3 moeten moeilijk zijn, en 4 tot 7 makkelijker


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    En 2,5 en 6 dan haha? ;p


    -

    Een vriendin van me pingde me net: Ik weet hoe voldemord aan die lelijke neus komt. Dus ik stuur terug: Hoe dan? Zij weer: Hij is tegen de verkeerde muur op gelopen op het station XD


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Fawkes schreef:
    (...)

    De clues verschillen... Clue 1 en 3 zijn moeilijker (hoewel deze makkelijk was) en Clue 4 en 7 moeten makkelijker zijn[/quote

    Neen, clue 1 tot 3 moeten moeilijk zijn, en 4 tot 7 makkelijker


    Dat zeg ik xD

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:05 ]